Synes fandeme han er dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
17 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg er lige blevet inviteret til min venindes surprise party. Så jeg kommer hjem og siger til ham at vi er blevet inciteret og jeg glæder mig. Hans svar? "Det skal jeg sgu ikke til! Det for mærkeligt. Kender dem ikke".... Okay, så blev jeg lidt paf... Så siger jeg "nej det ved jeg, men for min skyld jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt plus heg gerne vil vise dig mine veninder" - igen får jeg et STORT NEJ. så bliver heg helt vildt såret og ked af det Er faktisk så ked af det at jeg sidder med tårer ned af kinderne på toilettet. Er det fair af ham ikke at ville med? Eller har jeg ret? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv
Anonym skriver:

Min kæreste og jeg er lige blevet inviteret til min venindes surprise party. Så jeg kommer hjem og siger til ham at vi er blevet inciteret og jeg glæder mig. Hans svar? "Det skal jeg sgu ikke til! Det for mærkeligt. Kender dem ikke".... Okay, så blev jeg lidt paf... Så siger jeg "nej det ved jeg, men for min skyld jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt plus heg gerne vil vise dig mine veninder" - igen får jeg et STORT NEJ. så bliver heg helt vildt såret og ked af det Er faktisk så ked af det at jeg sidder med tårer ned af kinderne på toilettet. Er det fair af ham ikke at ville med? Eller har jeg ret? 

Hvor længe har i været sammen? Bor i sammen?

Anmeld Citér

26. august 2015

SandraXOXO

Ej?! Har han haft en røv dag eller er i ikke kærester i hans hovede? Har engang haft en flirt der inviterede mig til familiejuletamtam- det skulle jeg dæleme heller ikke nyde noget af. Sagde det dog på en pænere måde. 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Hvor længe har i været sammen? Bor i sammen?

3 år og ja det har vi gjort fra starten

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Ej?! Har han haft en røv dag eller er i ikke kærester i hans hovede? Har engang haft en flirt der inviterede mig til familiejuletamtam- det skulle jeg dæleme heller ikke nyde noget af. Sagde det dog på en pænere måde. 

Jo det skulle han jo synes vi er, og vi har også været sammen i 3 år og er i gang med PB og skal giftes næste år.. Elsker hinanden meget meget højt. Men ja. Han er tydeligvis sær med det her.. Han synes det er akavet når han ikke kender dem. Mit problem er også mere den måde han sagde det på - dét sårede mig. Havde han fx sagt "skat er det ikke okay hvis jeg ikke har lyst for er bange for jeg bare vil sidde og glo og vil tidligt hjem - ofså hygger du dig jo ikke..."-agtigt. Sådsn forklarede mig det bedre.  

Anmeld Citér

26. august 2015

solskinsliv

Anonym skriver:

3 år og ja det har vi gjort fra starten

Er der en særlig grund til at han ikke har mødt dine venner før? 3 år er lang tid. Jeg tænker at han måske synes det er lidt voldsomt at skulle møde dem alke på en gang til en fest? Måske ville det være nemmere for ham at møde dem hver for sig inden i skal være sammen som gruppe? Det kan godt være akavet at sidde til en fest med mennesker man ikke kender og aldrig har mødt før?

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Er der en særlig grund til at han ikke har mødt dine venner før? 3 år er lang tid. Jeg tænker at han måske synes det er lidt voldsomt at skulle møde dem alke på en gang til en fest? Måske ville det være nemmere for ham at møde dem hver for sig inden i skal være sammen som gruppe? Det kan godt være akavet at sidde til en fest med mennesker man ikke kender og aldrig har mødt før?

Det kan du godt have ret i. Og nej egentlig ikke, det er relativt nye veninder - 1 år gamle - så derfor han ikke har set dem endnu. 

Anmeld Citér

26. august 2015

solskinsliv

Anonym skriver:

Det kan du godt have ret i. Og nej egentlig ikke, det er relativt nye veninder - 1 år gamle - så derfor han ikke har set dem endnu. 

Jeg synes du skal spørge ham hvorfor han ikke vil møde dem, hvis det er fordi det er for akavet skal du måske præsentere ham for dem lidt mere gradvist 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Jeg synes du skal spørge ham hvorfor han ikke vil møde dem, hvis det er fordi det er for akavet skal du måske præsentere ham for dem lidt mere gradvist 

Det er fordi det er akavet sagde han... Men måske din ide er værd og prøve tak

Anmeld Citér

26. august 2015

fo82

Altså hvis han er introvert som min værre halvdel så er sådan nogle arrangementer med tonsvis af mennesker han ikke kender en ganske forfærdelig oplevelse.

hos min kæreste er det forbundet med decideret utilpashed, vi snakker kvalme, mavepine, koldsved, hovedpine osv...

han havde også sagt klart nej hvis jeg var kommet hjem med en melding om  at vi da lige skal til sådan en fest...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.