Når Sexlivet påvirket humøret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
1 svar
2 synes godt om
26. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg troede faktisk ikke det ville gå mig så meget på. Men det gør det!  Min kæreste er super dejlig og jeg elsker ham!! Men SUK! vores sex'liv har været FANTASTISK men det er ikke så godt mere. Han får medicin grundet smerter, og det medicin gør at han pludselig kan få slap midt i det hele  . Der er intet hvis han lader være med at tage dem, men det er han næsten nød til hvis hans hverdag skal fungere uden smerter. Det går mig mere på end jeg troede det ville gøre, og jeg aner ikke rigtigt hvad jeg skal gøre...Det er svært at virke glad og tilfreds, når man mest af alt bare har lyst til at græde over det  Det er ikke noget der går mig på i hverdagene, men det går mig på lige når det er sket.  Jeg har jo også lyst til sex og min kæreste har også lyst til sex. Det påvirker mig  Han tilfredsstiller mig på andre måder, men jeg har jo også bare lyst til at mærke ham uden at det skal ende med at jeg bliver ked af det  Ønsker ikke at såre ham. Men jo! Det er hårdt

Er det unormalt at have det som jeg? 

Er der nogle der kender til det ? 

Hvad kan jeg gøre? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

God-mor

Anonym skriver:

Jeg troede faktisk ikke det ville gå mig så meget på. Men det gør det!  Min kæreste er super dejlig og jeg elsker ham!! Men SUK! vores sex'liv har været FANTASTISK men det er ikke så godt mere. Han får medicin grundet smerter, og det medicin gør at han pludselig kan få slap midt i det hele  . Der er intet hvis han lader være med at tage dem, men det er han næsten nød til hvis hans hverdag skal fungere uden smerter. Det går mig mere på end jeg troede det ville gøre, og jeg aner ikke rigtigt hvad jeg skal gøre...Det er svært at virke glad og tilfreds, når man mest af alt bare har lyst til at græde over det  Det er ikke noget der går mig på i hverdagene, men det går mig på lige når det er sket.  Jeg har jo også lyst til sex og min kæreste har også lyst til sex. Det påvirker mig  Han tilfredsstiller mig på andre måder, men jeg har jo også bare lyst til at mærke ham uden at det skal ende med at jeg bliver ked af det  Ønsker ikke at såre ham. Men jo! Det er hårdt

Er det unormalt at have det som jeg? 

Er der nogle der kender til det ? 

Hvad kan jeg gøre? 

Det er ikke unormalt som du har det, et godt sexliv betyder for mange mennesker rigtig meget og det er efter min mening meget vigtigt at sexlivet fungere i et parforhold. Heldigvis vil din kæreste jo rigtig gerne være sammen med dig lyder det til, men har svært ved at holde den kørende hver gang pga bivirkninger fra medicinen. Jeg synes da i skal tale om det åbent, fordi han går sikkert med de samme tanker som dig, og det skal ikke blive et tabu for jer, men noget i kan tale åbent om. Din kæreste kunne evt tale med lægen om det, fordi det kan være lægen kender til andet medicin som ikke giver de samme bivirkninger. Hvad ved jeg. Skader ikke at tale med lægen i hvert tilfælde. Din kæreste er muligvis lidt flov, fordi han måske føler at han mister lidt mandighed ved ikke at kunne gøre arbejdet færdigt hver gang i er sammen. Det er synd for jer begge to, men det hjælper at tale sammen og så husk at det nok for ham er et ømt punkt. Held og lykke, håber i finder en løsning :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.