Erfaring søges Aalborg nord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
11 svar
1 synes godt om
26. august 2015

MarianneRubi

hej  

sagen er den jeg har fået tid til nf scanning i en uheldig uge i forhold til min skole 

er der nogle der har erfaring med om hvor venlige og fleksible Aalborg sygehus nord er med at flytte tiden en uge tilbage 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

Klumpe-dumpe

MarianneRubi skriver:

hej  

sagen er den jeg har fået tid til nf scanning i en uheldig uge i forhold til min skole 

er der nogle der har erfaring med om hvor venlige og fleksible Aalborg sygehus nord er med at flytte tiden en uge tilbage 

Det er en meget sød og rar sekretær på Nord, og er det muligt er jeg sikker på hun vil være meget behjælpelig. Men hun kan jo desværre ikke trylle, så er alle almindelige tider optaget, er der jo ikke så meget hun kan gøre. :) 

Anmeld Citér

26. august 2015

Chellie

MarianneRubi skriver:

hej  

Ingen erfaring, men hvorfor ikke ringe og spørge, og forklare at du ikke kan i den uge? 

Anmeld Citér

26. august 2015

MarianneRubi

Klumpe-dumpe skriver:

Det er en meget sød og rar sekretær på Nord, og er det muligt er jeg sikker på hun vil være meget behjælpelig. Men hun kan jo desværre ikke trylle, så er alle almindelige tider optaget, er der jo ikke så meget hun kan gøre. :) 

Om det først er sent er mig lige meget hehe 

håber da de er behjælpelige det ville lette så meget fra mine skuldre hehe 

Anmeld Citér

26. august 2015

MarianneRubi

Chellie skriver:

Ingen erfaring, men hvorfor ikke ringe og spørge, og forklare at du ikke kan i den uge? 

Ringer skam derind i morgen 

men ville hører folks erfaring herinde da dem jeg har set på face har skrevet om de godt kan være stride i Aalborg og evt sende en helt op til Hjørring 

Anmeld Citér

26. august 2015

Klumpe-dumpe

MarianneRubi skriver:

Ringer skam derind i morgen 

men ville hører folks erfaring herinde da dem jeg har set på face har skrevet om de godt kan være stride i Aalborg og evt sende en helt op til Hjørring 

Ej jeg har aldrig oplevet dem stride. Kom der min 4 gange om uge fra uge 21 og frem til jeg fødte i uge 34. 

Anmeld Citér

27. august 2015

RosSofi

Så længe det ikke er et planlagt kejsersnit, du vil søge om tror jeg de er meget fleksible

Anmeld Citér

27. august 2015

Julemusen

De gør alt de kan for at få det til at passe. Men hvis du er sent ude med at ringe kan det jo risikere at de ikke har nogen tider. Og jeg ved at de er presset for tiden da sommerferiepresset ikke er helt væk endnu. Jeg var til nf for tre uger siden og det var intet problem med at få tid til md, son passede mig i slut september. Men man skal jo bare være i god tid. 

Derudover er det et tilbud og ikke et krav at komme til nf. Hvis de har tilbudt tid og ikke har andre tider der passer dig mens du er mellem 11+4 og 13+6 så kan man muligvis så er der jo mulighed for at få lavet det privat.

Anmeld Citér

27. august 2015

MarianneRubi

Klumpe-dumpe skriver:

Ej jeg har aldrig oplevet dem stride. Kom der min 4 gange om uge fra uge 21 og frem til jeg fødte i uge 34. 

de kunne heldigvis finde en ny tid til mig 

wow det var da også meget ? 

Anmeld Citér

27. august 2015

MarianneRubi

Klumpe-dumpe skriver:

de kunne heldigvis finde en ny tid til mig 

wow det var da også meget ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.