Plukveer vs rigtig veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. august 2015

Anonym trådstarter

Hej jeg har ikke haft nogen plukveer under hele min graviditet (hvis jeg har, har jeg ikke kunne mærke dem). Jeg er i dag 35 uger henne, og jeg har haft en del "trykken" i maven ca 10 gange i dag, det føles som om baby vil ud, at han presser sig ned i mellemgulvet, det gør hammer nas, i nok 30 sek i træk når han gør det (nogle gange skal jeg sidde mig ned pga smerter)  

så mit spørgsmål er, er dette plukveer? Rigtig begyndende veer?

eller tror i bare at han er ved at "sætte" sig fast? 

Hilsen en førstegangsgravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

Kamulla

Det svært at sige.. Som udgangspunkt skal plukveer ikke gøre ondt... Bliver maven sten hård når det sker??  Det gør pisse NA's når de sætter sig fast og kan give ubehagelige jag... Eller det gjorde det her 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Kamulla skriver:

Det svært at sige.. Som udgangspunkt skal plukveer ikke gøre ondt... Bliver maven sten hård når det sker??  Det gør pisse NA's når de sætter sig fast og kan give ubehagelige jag... Eller det gjorde det her 

Hej, maven bliver lidt hård, men ikke stenhård :/

jeg tror også det er fordi han sætter sig fast..ja det gør sgu ondt 

Anmeld Citér

26. august 2015

Kamulla

Hej, maven bliver lidt hård, men ikke stenhård :/

jeg tror også det er fordi han sætter sig fast..ja det gør sgu ondt 

Okay.. For ved veer blive maven sten hård og deform altså man kan se at maven trækker sig helt sammen.. Men fortsætter det og DI er utryg så hellere ring en gang for meget end en gang for lidt.. Du er jo ikke helt færdigbagt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.