Kommer hun før ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
9 svar
3 synes godt om
26. august 2015

Anonym trådstarter

Er 34+1 Idag og lille pigen ligger med hoved oppe, betyder det så hun ikk kan komme før ? Tænker kan vandet gå eller veerne starte selvom hun ligger med hoved oppe ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

Kamulla

Er 34+1 Idag og lille pigen ligger med hoved oppe, betyder det så hun ikk kan komme før ? Tænker kan vandet gå eller veerne starte selvom hun ligger med hoved oppe ? 

Min søn lå med hovedet ned længe før ... Fra 19+ 

og stod fast uge 31 

så nej det betyder ikke du føder før, men skal jo ikke spå om du gør.. Det er ihvertfald ikke det afgørende

retyelse... Hun ligger med hovedet oppe... Så er der jo tale om sædefødsel, vendingsfpesøg eller andet.. Men fødslen kan jo godt gå igang før

Anmeld Citér

26. august 2015

Chellie

Det betyder ikke i sig selv, at fødslen går igang hverken tidligere eller senere. Men hvis hun ikke står fast, betyder det, at hvis  fødslen går igang, så dit vand går, skal du med det samme lægge dig ned, blive liggende, og ringe 112. Fordi, hvis hun ikke står fast, kan navlestrengen smutte ud først, og dét er noget skidt.

Anmeld Citér

26. august 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

min søn vendte forkert 2 gange i uge 37, og sørme også 2 dage før termin. Han fik dog vendt sig selv, men stod aldrig fast, dog født på normal vis...

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar. Jeg tænkte bate sådan nu når hin vender med hoved op af om man så stadig kan risikerer at føde før eller om chancen er meget mindre end hos dem der står ned og fast

Anmeld Citér

26. august 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Tak for svar. Jeg tænkte bate sådan nu når hin vender med hoved op af om man så stadig kan risikerer at føde før eller om chancen er meget mindre end hos dem der står ned og fast

Nej, hvorfor skulle risikoen for at føde før være større af den grund? Det er i øvrigt først relevant med vendingsforsøg omkring uge 36 og senere

Anmeld Citér

26. august 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Min datter lå med hovedet oppe - vandet gik og hun kom 4 uger før tid.. og blev født med rumpen først 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

PUHK skriver:

Nej, hvorfor skulle risikoen for at føde før være større af den grund? Det er i øvrigt først relevant med vendingsforsøg omkring uge 36 og senere

Jeg troede risikoen var mindre for at føde før når hun ligger Oppe og ikke nede og fast og trykker. 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Min datter lå med hovedet oppe - vandet gik og hun kom 4 uger før tid.. og blev født med rumpen først 

Hvordan var din fødsel hvis man må spørge, tænker meget på sæde fødsel nemlig hvis nu det ender ud i det. 

Skulle du være længere tid på hospitalet ? 

Anmeld Citér

27. august 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Hvordan var din fødsel hvis man må spørge, tænker meget på sæde fødsel nemlig hvis nu det ender ud i det. 

Skulle du være længere tid på hospitalet ? 

Den var helt fantastisk - gjorde det gerne igen ���� lå der i 4 dage hvor den sidste dag var frivillig fordi vi skulle ha lavet den der høre prøve. . Og gad ikke køre hjem søndag for at køre retur mandag morgen..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.