Anonym skriver:
Overskriften sig meget, idag er en rigtig øv dag 
Jeg har en af de dage hvor jeg bare vil ligge i min seng og tude. Jeg er død træt og kan ikke sove om natten, mine bryster er spændte og gør lidt ondt, min mave er oppustet og har kvalme, mit underliv + læn stikker, niver, popper og gør ondt, jeg svimmel og ufokuseret, min mens er 4 uger forsinket på søndag og alle testene er negative. Der kaos i familien og mit vikariat slutter i næste snart
Puha tak vis du har gidet læse mit brok, det var rart at komme lidt af med det.
Jeg ved der nogen der har det meget værre ind mig og i må gerne brokke jer her i tråden vis i har brug for at komme af med noget.
Jeg forstår dig rigtigt godt! I dag ramler alt også her.
Lige præcis mht at kæmpe for graviditet må jeg melde pas, da jeg har været heldig at få tre skønne børn.
Men måske kan jeg forstå selve frustrationen/desperationen?
Hvis jeg må brokke mig, så har jeg to uger tilbage af barsel, intet job at komme tilbage til og jeg tvivler meget på at jeg får et på trods af - synes jeg - en god indsats. Så jeg har spildt blod, sved, tårer, tid og penge på en lang uddannelse og føler det er for ingenting!
Ydermere har jeg mistet nære venskaber efter jeg fik børn. Et af dem med en der nu er succesfuld og kendt , hvilket er 100% fortjent. Jeg under vedkommende det også, men jeg ærgrer mig af egoistiske årsager fordi jeg ikke føler jeg kan kontakte vedkommende når h*n er kendt fordi jeg er bange for h*n vil tro det er derfor. Drømmer ofte om personen og savner den tid vi havde, selv om vi var unge og det er en del år siden.
Og så har jeg en skod a-kasse
Og min kæreste har dummet sig så vi er helt på numsen økonomisk.
Men for lige at vende tilbage til dig. Så er det rigtigt godt at du har haft dit vikariat. Så er der med garanti en ny arbejdsplads der vil have dig. Og selv om det nok er en ringe trøst lige i dag, så lykkes det oftest at blive gravid! Jeg er helt sikker på det vil lykkes for dig og at du vil glemme hvor skidt du havde det, når du sidder med din baby i armene 
Mht kaos i familien så forstår jeg godt at det er hårdt. Jeg håber det kan løse sig selv..