Bare en rigtig øv dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2015

Anonym trådstarter

Overskriften sig meget, idag er en rigtig øv dag 

Jeg har en af de dage hvor jeg bare vil ligge i min seng og tude. Jeg er død træt og kan ikke sove om natten, mine bryster er spændte og gør lidt ondt, min mave er oppustet og har kvalme, mit underliv + læn stikker, niver, popper og gør ondt, jeg svimmel og ufokuseret, min mens er 4 uger forsinket på søndag og alle testene er negative. Der kaos i familien og mit vikariat slutter i næste snart 

Puha tak vis du har gidet læse mit brok, det var rart at komme lidt af med det.

Jeg ved der nogen der har det meget værre ind mig og i må gerne brokke jer her i tråden vis i har brug for at komme af med noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har en af de dage hvor jeg bare vil ligge i min seng og tude. Jeg er død træt og kan ikke sove om natten, mine bryster er spændte og gør lidt ondt, min mave er oppustet og har kvalme, mit underliv + læn stikker, niver, popper og gør ondt, jeg svimmel og ufokuseret, min mens er 4 uger forsinket på søndag og alle testene er negative. Der kaos i familien og mit vikariat slutter i næste snart 

Jeg ved der nogen der har det meget værre ind mig og i må gerne brokke jer her i tråden vis i har brug for at komme af med noget.

Jeg forstår dig rigtigt godt! I dag ramler alt også her.

Lige præcis mht at kæmpe for graviditet må jeg melde pas, da jeg har været heldig at få tre skønne børn.

Men måske kan jeg forstå selve frustrationen/desperationen? 

Hvis jeg må brokke mig, så har jeg to uger tilbage af barsel, intet job at komme tilbage til og jeg tvivler meget på at jeg får et på trods af - synes jeg - en god indsats. Så jeg har spildt blod, sved, tårer, tid og penge på en lang uddannelse og føler det er for ingenting!

Ydermere har jeg mistet nære venskaber efter jeg fik børn. Et af dem med en der nu er succesfuld og kendt , hvilket er 100% fortjent. Jeg under vedkommende det også, men jeg ærgrer mig af egoistiske årsager fordi jeg ikke føler jeg kan kontakte vedkommende når h*n er kendt fordi jeg er bange for h*n vil tro det er derfor. Drømmer ofte om personen og savner den tid vi havde, selv om vi var unge og det er en del år siden.

Og så har jeg en skod a-kasse  Og min kæreste har dummet sig så vi er helt på numsen økonomisk.

Men for lige at vende tilbage til dig. Så er det rigtigt godt at du har haft dit vikariat. Så er der med garanti en ny arbejdsplads der vil have dig. Og selv om det nok er en ringe trøst lige i dag, så lykkes det oftest at blive gravid! Jeg er helt sikker på det vil lykkes for dig og at du vil glemme hvor skidt du havde det, når du sidder med din baby i armene 

Mht kaos i familien så forstår jeg godt at det er hårdt. Jeg håber det kan løse sig selv..

Anmeld Citér

26. august 2015

Kærlighediminmave

En brokketråd? Ja tak! Jeg vil gerne brokke mig over at jeg bare ikke bliver gravid!! Om en uge har vi prøvet 16 måneder. Vi er igang med 3 iui forsøg. Manden er tip top og min cyklus bliver mere og mere regelmæssig. Men alligevel lykkes det ikke. Nå ja og aå er jeg den eneste tilbage i min omgangs kreds som ikke har hverken baby i maven eller på armen  

Anmeld Citér

26. august 2015

Chris87

Anonym skriver:

Først og fremmest får du lige et .

Kan udmærket godt forstå dig - tror faktisk vi alle kan . Har selv mange sådanne dage, hvor lort bare er lort.

Kæmper stadig med at bare få det første barn, og der sker ingenting - vi har prøvet siden juni 2014 så det er noget tid nu.

Jeg valgte simpelthen at holde pause fra det ræs der, magter det ikke i længden - så nu må det komme hvis det vil og hvis ikke så må man søge læge.

For dit vedkommende lyder det som om du er lidt stresset i din hverdag hvilket jo også har indflydelse på hvad din krop mener og synes .

Måske en dag hvor dig og manden kun fokuserer på jer og nyder livet ?

Det kunne være det var hvad der skulle til .

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Chris87 skriver:

Først og fremmest får du lige et .

Kan udmærket godt forstå dig - tror faktisk vi alle kan . Har selv mange sådanne dage, hvor lort bare er lort.

Kæmper stadig med at bare få det første barn, og der sker ingenting - vi har prøvet siden juni 2014 så det er noget tid nu.

Jeg valgte simpelthen at holde pause fra det ræs der, magter det ikke i længden - så nu må det komme hvis det vil og hvis ikke så må man søge læge.

For dit vedkommende lyder det som om du er lidt stresset i din hverdag hvilket jo også har indflydelse på hvad din krop mener og synes .

Måske en dag hvor dig og manden kun fokuserer på jer og nyder livet ?

Det kunne være det var hvad der skulle til .

Tusind tak for krammet du får et igennem har været skruk i en 5-6 år og nu vi endelig igang og så sker det her, det okay vis det bare var fordi den ikke var her denne gang og jeg fik mens men at stå i stampe her mellem negative tests udeblivende mens er ret fustrende.

Jeg føler mig ikke stresset men har et eller andet sted bare en følelse af at der er noget galt med mig og har nogle ting som kan påvirke min facilitet men ikke et særlig godt forhold til min læge samtidig med tanken at der altså er nogen der har det værre og kæmpet længere ind jeg.

Manden og jeg bruger en masse tid sammen på hygge og han er meget forstående men ved ikke rigtig hvad han skal sige eller gøre for at jeg får det bedre

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

nullermand15 skriver:

En brokketråd? Ja tak! Jeg vil gerne brokke mig over at jeg bare ikke bliver gravid!! Om en uge har vi prøvet 16 måneder. Vi er igang med 3 iui forsøg. Manden er tip top og min cyklus bliver mere og mere regelmæssig. Men alligevel lykkes det ikke. Nå ja og aå er jeg den eneste tilbage i min omgangs kreds som ikke har hverken baby i maven eller på armen  

Selv tak.

En stor til dig og masser af babystøv til os alle sammen, jeg  for at den lykkes jer denne gang 

Anmeld Citér

26. august 2015

Chris87

Anonym skriver:

Tusind tak for krammet du får et igennem har været skruk i en 5-6 år og nu vi endelig igang og så sker det her, det okay vis det bare var fordi den ikke var her denne gang og jeg fik mens men at stå i stampe her mellem negative tests udeblivende mens er ret fustrende.

Jeg føler mig ikke stresset men har et eller andet sted bare en følelse af at der er noget galt med mig og har nogle ting som kan påvirke min facilitet men ikke et særlig godt forhold til min læge samtidig med tanken at der altså er nogen der har det værre og kæmpet længere ind jeg.

Manden og jeg bruger en masse tid sammen på hygge og han er meget forstående men ved ikke rigtig hvad han skal sige eller gøre for at jeg får det bedre

Mange tusinde tak .

Har du snakket med lægen om at din krop ikke helt viser tegn på mens men at den ikke kommer ? Det kan også være du måske er en af dem som danner langsomt - jeg håber i hvert fald inderligt for sig 

Det kan være du er ubevist stresset - jeg kan godt sætte mig ind i den følelse af du føler der noget galt med dig, sådan føler jeg bestemt også tit faktisk. Det bestemt ikke rart - der så mange ting man føler og så mange ting man tænker, så man kan blive helt svimmel..

Det dejligt at høre at din mand er 100% bag dig - det skønt at i bruger tid sammen. Men nej min kæreste siger det samme, han ville også ønske han kunne hjælpe med alle de tanker og ting. . 

Anmeld Citér

27. august 2015

Anonym trådstarter

Chris87 skriver:

Mange tusinde tak .

Har du snakket med lægen om at din krop ikke helt viser tegn på mens men at den ikke kommer ? Det kan også være du måske er en af dem som danner langsomt - jeg håber i hvert fald inderligt for sig 

Det kan være du er ubevist stresset - jeg kan godt sætte mig ind i den følelse af du føler der noget galt med dig, sådan føler jeg bestemt også tit faktisk. Det bestemt ikke rart - der så mange ting man føler og så mange ting man tænker, så man kan blive helt svimmel..

Det dejligt at høre at din mand er 100% bag dig - det skønt at i bruger tid sammen. Men nej min kæreste siger det samme, han ville også ønske han kunne hjælpe med alle de tanker og ting. . 

Nej jeg har ikke snakket med min læge endnu.

Ubevist stress? Måske, jeg er en der tænker rigtig rigtig meget over alt.

Det rigtig dejligt at han er hos mig, han er en rigtig god støtte og bliver en fantastisk far.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.