Anonym skriver:
Har lige fået afvide at min kollega har begået selvmord. Jeg er helt hylet fra den og er bange, fortvivlet og kan ikke forstå hvorfor hun har valgt livet fra? Hvorfor mærkede vi intet på hende
hvorfor !!!!! Det var nu hun skulle nyde livet og komme på efterløn. Jeg er knust, og føler mig som en dårlig kollega. Ligger i min seng og ryster. Min mand sover og jeg kan ikke sove da jeg er blevet bange for døden 

Det er bare ikke en rar følelse at have, at man har tanker; kunne jeg have gjort noget? Hvorfor lagde jeg ikke mærke til noget??
Du spørg dig selv, hvorfor I ikke kunne mærke noget på hende? Der er mange gange hvor man ikke ser noget anderledes ved folk, de er skide gode til at holde det hemmeligt(ingen ved at jeg overvejede det.. )
Da jeg var barn, snakkede min far med en af min veninders far, og han var glad og der var bare intet i vejen, en uge senere hængte han sig i skoven. Ingen forstod hvorfor.
Du er ikke en dårlig kollega, men jeg forstår godt dine følelser.
Jeg ville vække min mand, for du har brug for ham lige nu, vide at han er der og at du er ok.
Anmeld
Citér