Kan jeg melde mig forsigtigt ind?!! Hvad siger i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2015

Pigen2015

Hejsa alle søde mennesker herinde��

jeg tog en test for et par dage siden, da jeg den sidste uges tid har haft kvalme, svimmelhed, ømme bryster, øget tissetrang, konstant træt, maven lidt hård og rund. Har ikke haft min menstruation siden 27 april, med har lidt uregelmæssig menstruation. Jeg blødte ganske svagt 4 dage 21/7, men ik som normal menstruation.

jeg ved ikke hvordan jeg kan bruge terminsberegneren, når cyklus er uregelmæssig.? 

her er lige et billede af testen:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Diosa85

Pigen2015 skriver:

Hejsa alle søde mennesker herinde��

jeg tog en test for et par dage siden, da jeg den sidste uges tid har haft kvalme, svimmelhed, ømme bryster, øget tissetrang, konstant træt, maven lidt hård og rund. Har ikke haft min menstruation siden 27 april, med har lidt uregelmæssig menstruation. Jeg blødte ganske svagt 4 dage 21/7, men ik som normal menstruation.

jeg ved ikke hvordan jeg kan bruge terminsberegneren, når cyklus er uregelmæssig.? 

her er lige et billede af testen:

Jeg vil nok desværre sige du skal vente nogle dage og prøve igen. Den ser desværre meget negativ ud 

Anmeld Citér

25. august 2015

Pigen2015

Diosa85 skriver:

Jeg vil nok desværre sige du skal vente nogle dage og prøve igen. Den ser desværre meget negativ ud 

Det vil jeg prøve. Øv øv.. 

Takker for svaret 

Anmeld Citér

25. august 2015

Håberhåber

Er det én af de teste, hvor der skal være et kryds? For jeg kan da godt se en streg ellers Men prøv igen i morgen eller om et par dage, så er der sikkert ingen tvivl  

Anmeld Citér

25. august 2015

Pigen2015

Håberhåber skriver:

Er det én af de teste, hvor der skal være et kryds? For jeg kan da godt se en streg ellers Men prøv igen i morgen eller om et par dage, så er der sikkert ingen tvivl  

Det er en af de teste hvor der bare skal være en enkel streg 

det vil jeg prøve. 

Ved du hvordan man bruger terminsberegneren, når cyklus er uregelmæssig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.