Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
i dag var vi til nf! Og baby var helt perfekt!
Og vi fik en flot risikovurdering på 1:17226 nu skal det bare blive den 15/9, så vi kan se om det er en lillebror eller søster
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krussedulle skriver: i dag var vi til nf! Og baby var helt perfekt! Og vi fik en flot risikovurdering på 1:17226 nu skal det bare blive den 15/9, så vi kan se om det er en lillebror eller søster
Stooooort tillykke
Stort tillykke !
Hvor dejligt.
Jeg var også til skanning i dag. Tidlig skanning pga tidligere gul.
5+5 og der var hjerteblink.
Jubiii
Spirrevip skriver: Stooooort tillykke
Tusind tak
Maj 1978 skriver: Stort tillykke ! Hvor dejligt. Jeg var også til skanning i dag. Tidlig skanning pga tidligere gul. 5+5 og der var hjerteblink. Jubiii
hvor er det skønt at høre at du så hjerteblink i dag
Krussedulle skriver: Tusind tak hvor er det skønt at høre at du så hjerteblink i dag
Det er sååååå dejligt.
Skal til nakkefoldsscanning den 13-10, så håber det gpd super godt !
hvornår er dusat til?
Maj 1978 skriver: Det er sååååå dejligt. Skal til nakkefoldsscanning den 13-10, så håber det gpd super godt ! hvornår er dusat til?
Jeg krydser fingre for dig
min termin hedder 7/3! Min den yngstes fødselsdag
Krussedulle skriver: Jeg krydser fingre for dig min termin hedder 7/3! Min den yngstes fødselsdag
Så skal de måske til at dele fødselsdag ;-)
jeg har termin omkring den 20-4/16
Maj 1978 skriver: Så skal de måske til at dele fødselsdag ;-) jeg har termin omkring den 20-4/16
Jeg håber at de får hver deres dato
sådan en dejlig lille forårsbaby
Stort tillykke! Var selv afsted idag og blev rykket fra den 1/3 til den 27/3
det er da tidligt du skal til md scanning, er det ikke? Jeg har fået en tid den 9/10 og der er jeg 20 uger henne..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128