jeg har i dag fundet ud af at jeg er gravid, havde min sidste mens d.2 juli. Jeg har for to dage siden oplevet at vågne op om nattenfordi jeg havde rigtig ondt i nederste del af maven og underlivet. Det gik over sig selv efter 10 min ca. og så var der ikke mere af den slags, nu har jeg så lige oplevet det igen. sad og så tv og fik pludselig ondt i maven, lidt en følelse af slemme mens smerter, eller hvis man har dårlig mave. Troede også det var fordi jeg skulle på toilet, men der kom kun en del luft.
Er det noget jeg skal være bekymret om?
Lisbeths svar
Hej !
Tillykke med din graviditet. Selvom du endnu ikke er så langt henne, så sker der meget i din livmoder.
Blodforsyningen øges, livmoderen vokser,. Når livmoderen vokser trækker den i de ligamenter7bånd som holder livmoderen på plads.
Det kan give jag af mesntruationsagtig karakter. Det er ubehageligt, dog helt normalt.
Det tager lidt tid at vænne sig til at være gravid. og registrere hvad der sker uden at blive bekymret.
Så længe smerterne ikke intensiveres, og du begynder at bløde meget. Så er alt som det skal være.
Hav troen på det skal nok gå godt. og glæd dig.
Varme Hilsner
Lisbeth Jess
Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.
Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk
Anmeld
Citér