Naturligt gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
5 svar
6 synes godt om
25. august 2015

Anonym trådstarter

Vi er blevet naturligt gravide!!. Det er ikke til at forstå. Vi har en datter som er ivf og lægerne har sagt at drømmen om en naturlig graviditet skal vi glemme.. MEN! Blob har sat sig fast! 

Så. Gode ideer til at fortælle bedsteforældrene at de endnu engang skal være bedsteforældre. 

Er anonym fordi der er familie herinde.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke og livet er bare fantastisk nogen gange

Anmeld Citér

25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

STORT tillykke - det fantastisk når sådan noget sker

vi havde været i iui behandling med den første og så BUM gravid med øko baby 6 mdr senere 

Anmeld Citér

25. august 2015

Anpau

Anonym skriver:

Vi er blevet naturligt gravide!!. Det er ikke til at forstå. Vi har en datter som er ivf og lægerne har sagt at drømmen om en naturlig graviditet skal vi glemme.. MEN! Blob har sat sig fast! 

Så. Gode ideer til at fortælle bedsteforældrene at de endnu engang skal være bedsteforældre. 

Er anonym fordi der er familie herinde.. 

Tillykke Hvor er det fantastisk. Nogen gange sker der altså bare mirakler.

Hvad med:

- scanningsbillede i en ramme

- bluse til storesøster med teksten: Jeg skal være storesøster

- en buket blomster (evt. lyseblå, lyserøde eller begge) med et kort fra "jer alle fire"

- bogen "fortæl, mormor/morfar/farmor/farfar"

- invitation til fødselsdag (terminsdato)

Anmeld Citér

25. august 2015

(august)

Tillykke

Har selv nr 1 som ICSI og derefter to lavet på helt alm vis, og der fik vi heller ikke nogen gode odds fra fertilitetsklinikkens side...mirakler sker.

Vi gjorde det første gang at vi havde købt en body med Cirkeline også skrevet på den at hun skulle være storesøster...hun kom ud af bilen og der gik ca 5 min før bedsteforældrene opdagede det, også trillede tårerne 

2. gang hun skulle være storesøster havde vi bare inviteret på aftensmad også spurgte vi pigerne hvad de skulle have om 6 mdr...de svarede sørme en baby...også rullede tårerne igen 

Held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

25. august 2015

Zicla

stort tillykke med graviditeten..

Med mit første barn, blev til IUI, hvor andet barn blev til naturligt samt 3 graviditet ( SA ), var naturligt...

Men det der er svært, er jo at fortælle bedsteforældrene om den næste graviditet..

Enten kan i bare fortælle det.

Lave en digt og sætte det i ramme og give det som gave.

Scanningsbilled af baby, og sætte det i ramme samt et digt.

Købe et T-shirt til jeres barn, hvor der står: jeg skal være storesøster/storebror.

Held og lykke med graviditeten:-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.