Bilkas Alpine flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.666 visninger
8 svar
2 synes godt om
25. august 2015

Blop2

Nogen der har haft Bilkas Alpine flyverdragt, som vil fortælle om den var god eller simpelthen for billig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

IngenKoPåIsen

Vi har haft den og den er udmærket. Og så er der jo altså reklamationsret på den som med alt andet..  

Anmeld Citér

25. august 2015

Mor i Aarhus

Blop2 skriver:

Nogen der har haft Bilkas Alpine flyverdragt, som vil fortælle om den var god eller simpelthen for billig?

Min datter havde den i vinters, og synes den var lige så god som Molos, som min datter havde vinteren før. Køber Bilkas igen, når den kommer på tilbud her i efteråret (bor i nærheden af en Bilka, og de kører OFTE/hele tiden med 50% - også inden sæsonen rigtigt begynder 

Anmeld Citér

25. august 2015

L-Mortil3

Vi havde dem sidste år, og holdbarhed, tæthed og kvalitet var egentlig fin nok, men den var for kold til vores den ene dreng ...

Anmeld Citér

25. august 2015

tweety2060

Også fint tilfreds her- kun brugt i de små år, så store aktive børn har jeg ikke erfaring med ...

Anmeld Citér

25. august 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi havde 2 af deres dragter som ekstra dragter sidste vinter og så havde vi en Reima flyverdragt også. 

Ærlig talt kunne jeg bedre lige Bilkas end Reimas. 

Anmeld Citér

25. august 2015

Blop2

Mor i Aarhus skriver:

Min datter havde den i vinters, og synes den var lige så god som Molos, som min datter havde vinteren før. Køber Bilkas igen, når den kommer på tilbud her i efteråret (bor i nærheden af en Bilka, og de kører OFTE/hele tiden med 50% - også inden sæsonen rigtigt begynder 

Jeg har købt Alpine flyverdragten idag, 249kr. det jo en fantastisk pris og så syntes jeg faktisk de havde dem i nogle feder farver;o)

Anmeld Citér

25. august 2015

Anja82

Vi har brugt dem i 8 år og kan kun anbefale... Da ungerne var yngre havde vi til den pris to, så var den ene møgbeskidt skulle vi ikke skynde os at få den vasket og tørret, så kunne de få den anden med dagen efter...

Anmeld Citér

25. august 2015

Blop2

Anja82 skriver:

Vi har brugt dem i 8 år og kan kun anbefale... Da ungerne var yngre havde vi til den pris to, så var den ene møgbeskidt skulle vi ikke skynde os at få den vasket og tørret, så kunne de få den anden med dagen efter...

Jeg plejer, at købe en flyverdragt og et skisæt, så er vinterjakken os i hus;o)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.