Ovitrelle - bivirkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.934 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2015

Anonym trådstarter

Tog Ovitrelle natten til tirsdag d. 18 og blev insemineret onsdag d. 19. Denne gang fik jeg ingen symptomer som jeg gjorde sidst. Sidst blev jeg mega oppustet allerede et par timer efter inseminering. Så tænkte at jeg denne gang slap for de trælse bivirkninger. Men i dag 5 dage efter IUI og 6 dage efter sprøjten er jeg pludselig blevet enormt oppustet. Fra den ene time til den anden lignede jeg en i 4 måned. Tog min chef i at stirre på min mave. Ret ubehageligt. Er det ikke sent at bivirkningerne kommer? Troede jo jeg slap for det denne gang :(. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Der er bare så træls med de bivirkninger! Jeg har ikke selv været generet af Ovitrelle, men har netop været overstimuleret efter IVF. 

Jeg ved ikke om det er muligt efter IUI, og jeg vil nødigt give dig falske forhåbninger hvis det er helt i skoven, men ved IVF kan sen overstimulering opstå når kroppen begynder at danne HCG i den tidligere graviditet. Altså med andre ord et "godt" tegn...

Håber det bedste for dig. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Der er bare så træls med de bivirkninger! Jeg har ikke selv været generet af Ovitrelle, men har netop været overstimuleret efter IVF. 

Jeg ved ikke om det er muligt efter IUI, og jeg vil nødigt give dig falske forhåbninger hvis det er helt i skoven, men ved IVF kan sen overstimulering opstå når kroppen begynder at danne HCG i den tidligere graviditet. Altså med andre ord et "godt" tegn...

Håber det bedste for dig. 

Jeg tør slet ikke tænke tanken . Men det undrer mig at det først er nu snart 1 uge efter sprøjten at det kommer. Kan nu også skrive kvalme på listen over bivirkninger. Spiste en avokado og et æg og jeg har fået den ledeste kvalme

Anmeld Citér

24. august 2015

Chellie

Altså, det er lidt som at læse min egen IUI fra juni..! Jeg vil jo helst ikke give nogen falske forhåbninger, men jeg tog også Ovitrelle D. 18 om aftenen, og blev insemineret den 19 om eftermiddagen ..

Jeg havde almindelige pms symptomer, og masser af småting (som drev mig til vanvid!) indtil D. 30, hvor jeg pludselig vågnede om morgenen med heftige mens-smerter .. Inden da havde jeg læst mig til, at de værste bivirkninger fra Ovitrelle skulle være ude af kroppen efter 5-8 dage...

Jeg testede hamrende positivt 4+2 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.