Hej piger
Jeg vil høre, om der er nogen, som har tre børn med kort aldersforskel altså sådan omkring 3-4 år mellem nr. 1 og 3.
Vi har en pige fra marts 2013 og en dreng fra maj 2014 altså 14 måneder imellem. Går og overvejer at smide præventionen for at forsøge at få nummer 3, således at kroppen er klar når tiden er. Sagen er den at jeg har en mild grad af pco. Vi gik igennem IUI med den første, men nr. 2 kom pludselig. Jeg kan jo af gode grunde ikke vide, hvor længe det vil tage.
Ønsker tre børn og også gerne med lille aldersforskel. Jeg er færdig med mit speciale til marts, så jeg tænker det kunne være super at få sidste barn inden jeg skal ud på arbejdsmarkedet, da jeg har nydt at re studerende med små børn pga. fleksibiliteten. Min kæreste er efterskolelærer og vi bor i et stort hus så på den måde kan det lade sig gøre omend det bliver en smule mere stramt økonomisk, men det er jo i en begrænset periode og vi kan genbruge meget tøj, legetøj osv.
Hvad tænker I umiddelbart ?
lyder det i jeres ører helt tosset at forsøge på nr. 3? Der kan jo gå alt fra en måned til år.
Glæder mig til at høre fra jer 
Anmeld
Citér