3 børn med lille aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
10 svar
10 synes godt om
24. august 2015

SRP

Hej piger

Jeg vil høre, om der er nogen, som har tre børn med kort aldersforskel altså sådan omkring 3-4 år mellem nr. 1 og 3.

Vi har en pige fra marts 2013 og en dreng fra maj 2014 altså 14 måneder imellem. Går og overvejer at smide præventionen for at forsøge at få nummer 3, således at kroppen er klar når tiden er. Sagen er den at jeg har en mild grad af pco. Vi gik igennem IUI med den første, men nr. 2 kom pludselig. Jeg kan jo af gode grunde ikke vide, hvor længe det vil tage.

Ønsker tre børn og også gerne med lille aldersforskel. Jeg er færdig med mit speciale til marts, så jeg tænker det kunne være super at få sidste barn inden jeg skal ud på arbejdsmarkedet, da jeg har nydt at re studerende med små børn pga. fleksibiliteten. Min kæreste er efterskolelærer og vi bor i et stort hus så på den måde kan det lade sig gøre omend det bliver en smule mere stramt økonomisk, men det er jo  i en begrænset periode og vi kan  genbruge meget tøj, legetøj osv.

Hvad tænker I umiddelbart ? lyder det i jeres ører helt tosset at forsøge på nr. 3? Der kan jo gå alt fra en måned til år.

Glæder mig til at høre fra jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

Kløver

Du er velkommen til at skrive Pb. Jeg har 4 børn hvor der er 4.5 år imellem nr 1 og nr 4. Mine unger er fra 2011-2012-2014-2015  

Anmeld Citér

24. august 2015

SRP

Årgangs Mor skriver:

Du er velkommen til at skrive Pb. Jeg har 4 børn hvor der er 4.5 år imellem nr 1 og nr 4. Mine unger er fra 2011-2012-2014-2015  

Det lyder til du har erfaring med tætte børn, hvor må det være fantastisk, men selvfølgelig kræver det sin kvinde ��

Anmeld Citér

24. august 2015

MMOGM

Jeg er gravid med mit 3 barn, og der bliver 3,4 år mellem min største og mindste 

jeg fortryder det på ingen måde, men kan virkelig godt mærke at min krop ikke er helet helt efter de 2 sidste graviditeter  synes godt nok jeg har mange skavanker, og havde intet i de sidste 2 

men tror helt bestemt de kommer til at få en masse glæde af hinanden når de er så tætte 

Anmeld Citér

24. august 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har tre børn med lille aldersspredning. Der er 15 mdr mellem nr 1 og 2 og 26 mdr mellem 2 og 3, altså 3 børn på 3,5 år

Du kan bare spørg

Anmeld Citér

24. august 2015

A.n.onym.

Jeg har tre børn, hvor der er 3,5 mellem de første og knap 1,9 år mellem de sidste

Anmeld Citér

24. august 2015

Kun1somMIG

Jeg har født 4 børn på 3,5 år. 

16 mdr mellem nr 1 og 2, 12 mdr mellem nr 2 og 3 og 14 mdr mellem nr 3 og 4. 

Nr 1 og 4 er drenge og nr 2 og 3 er piger og det var hårdt men jeg var i starten af tyverne og de har så meget glæde af hinanden. 

Anmeld Citér

24. august 2015

k&k&k&k

SRP skriver:

Hej piger

Jeg vil høre, om der er nogen, som har tre børn med kort aldersforskel altså sådan omkring 3-4 år mellem nr. 1 og 3.

Vi har en pige fra marts 2013 og en dreng fra maj 2014 altså 14 måneder imellem. Går og overvejer at smide præventionen for at forsøge at få nummer 3, således at kroppen er klar når tiden er. Sagen er den at jeg har en mild grad af pco. Vi gik igennem IUI med den første, men nr. 2 kom pludselig. Jeg kan jo af gode grunde ikke vide, hvor længe det vil tage.

Ønsker tre børn og også gerne med lille aldersforskel. Jeg er færdig med mit speciale til marts, så jeg tænker det kunne være super at få sidste barn inden jeg skal ud på arbejdsmarkedet, da jeg har nydt at re studerende med små børn pga. fleksibiliteten. Min kæreste er efterskolelærer og vi bor i et stort hus så på den måde kan det lade sig gøre omend det bliver en smule mere stramt økonomisk, men det er jo  i en begrænset periode og vi kan  genbruge meget tøj, legetøj osv.

Hvad tænker I umiddelbart ? lyder det i jeres ører helt tosset at forsøge på nr. 3? Der kan jo gå alt fra en måned til år.

Glæder mig til at høre fra jer

Spørg du bare løs, her har jeg Kaya fra d. 27 april 2012, Kristian fra d. 29 maj 2013 og så har vi lige fået Kornelius d. 5 Juni 2015 

du er mere end velkommen til at skrive privat hvis du har spørgsmål 

Anmeld Citér

25. august 2015

Kløver

SRP skriver:

Det lyder til du har erfaring med tætte børn, hvor må det være fantastisk, men selvfølgelig kræver det sin kvinde ��

Nr 4 er kun 2 uger gammel, men lidt erfaring har jeg da med de andre de gar rigtig meget glæde af hinanden  og selvom det er hårdt når de er små betaler det sig ind senere, da de har hinanden og får helt særligt forhold til hinanden. Det kan jeg se mine har og de 2 ældste er meget glade for de to yngste og den mindste er allerede taget rigtig godt imod 

Anmeld Citér

25. august 2015

(august)

Har 3 børn på 3år og 10 mdr fra første til sidste. Det er fantastisk nu hvor den lille (14mdr) går og er begyndt at tale. 

Det er hårdt og der er noget at lave hele tiden, men når dagen er omme er det det hele værd. 

Det hårde synes jeg ligger i at de "store" jo stadig indimellem har behov for at blive båret osv, så logistikken med barnevogn/klapvogn kan godt kræve lidt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.