Positiv test :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.839 visninger
13 svar
9 synes godt om
24. august 2015

Anonym trådstarter

Positiv test ! Er meget glad ! 

Efter 2 icsi forsøg med fryse blastocyst ❤️

Men synes godt nok det føles som lang tid før man bliver tjekket igen om det stadig er der om 3 uger puha ! ❤️

Hvor langt er man enlig henne når man står med en positiv test? Kan man først regne det ud når jeg kommer til scanning om 3 uger?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

FrkC

Mener man siger at dagen for ÆU er 2+0, så er det bare at tælle  Min blodprøve blev taget 4+0 

TILLYKKE 

Anmeld Citér

24. august 2015

FrkC

Hov, kan se det er med fryseæg, så er jeg desværre svar skyldig  Var lige liidt for hurtig 

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Hov, kan se det er med fryseæg, så er jeg desværre svar skyldig  Var lige liidt for hurtig 

Hihi ja det er lige det ;-).. Nåårh okay må nok bare vente til scanning ��

Anmeld Citér

24. august 2015

Chellie

Nu var jeg ikke lige igennem IVF, så jeg ved ikke, om det er anderledes. Men, jeg blev bedt om at teste 15 dage efter IUI, dvs på 4+1. Normalt siger man vist nok, at ægget sætter sig fast (hvilket må passe med ægopsætning) omkring 5 dage efter ægløsning/befrugtning. Så .. Hvor lang tid efter ægopsætning testede du? Jeg tænker, ægopsætningsdagen må regnes som ca. 2+5 omtrent? Men jeg aner det selvfølgelig ikke...

Anmeld Citér

24. august 2015

esioul

Anonym skriver:

Positiv test ! Er meget glad ! 

Efter 2 icsi forsøg med fryse blastocyst ❤️

Men synes godt nok det føles som lang tid før man bliver tjekket igen om det stadig er der om 3 uger puha ! ❤️

Hvor langt er man enlig henne når man står med en positiv test? Kan man først regne det ud når jeg kommer til scanning om 3 uger?

Hvor længe er det siden du fik æg op?

Anmeld Citér

25. august 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Hvor længe er det siden du fik æg op?

Fik sat æg op den 12/9 :-)

Anmeld Citér

25. august 2015

LilleMie

Stort tillykke med din graviditet, det er da helt fantastisk!!!! Jeg er også i gang med 2. ICSI forsøg og ruger på et frisk lille 4 cellet æg - så jeg håber på at gøre dig kunsten efter en positiv test om ca 1,5 uge

Da det tager 5-6 dage for et æg at blive til blastocyst og man siger at ægudtagning er 2+0, var du nok 2+5 d. 12/9 ved ægoplægningen. Så mit gæt er, at du må være 4+4 i dag. Men klinikken kan give dig et mere præcist svar på dette

Og ja de kommer også med et bud på, hvor langt du er henne til scanningen om 3 uger og igen ved nakkefoldsscanningen (sidstnævnte bliver din endelige terminsdato).

Anmeld Citér

25. august 2015

o1Mutte

Fryse blastoer bliver som regel frosset ned på 5. dagen og lagt op samme dag som det bliver tøet op. Dvs du var 2+5 den dag du havde ÆO Plus, minus en dag  

Anmeld Citér

25. august 2015

o1Mutte

Så 4+4 idag eller sådan noget Og stort tillykke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.