Jer hos Faurskov i aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2015

Anonym trådstarter

Ved i om han altid stopper efter 3 iui forsøg eller kan han godt finde på at forsøge flere gange ? Glemmer at spørge HVER gang fordi der sker så meget andet. Vi skal jo nok i ivf ved det offentlige hvis ikke det lykkes med iui hos ham  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

dina1980

Anonym skriver:

Ved i om han altid stopper efter 3 iui forsøg eller kan han godt finde på at forsøge flere gange ? Glemmer at spørge HVER gang fordi der sker så meget andet. Vi skal jo nok i ivf ved det offentlige hvis ikke det lykkes med iui hos ham  

ja jeg har fået 6 ved ham startede med 3,blev så sendt til Dronninglund hvor jeg os fik 3 iui og 2 ivf og et frys, tog så tilbage til anders for vil ikke alt det ivf, og fik 2 iui og var klar til 3 men blev gravid, men skulle til at have en ny hendvendelse. så ja kan man godt

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

ja jeg har fået 6 ved ham startede med 3,blev så sendt til Dronninglund hvor jeg os fik 3 iui og 2 ivf og et frys, tog så tilbage til anders for vil ikke alt det ivf, og fik 2 iui og var klar til 3 men blev gravid, men skulle til at have en ny hendvendelse. så ja kan man godt

Okay kan man godt bare tage tilbage til ham igen eller er det fordi han giver 6 forsøg ? Eller betalte i selv da i tog tilbage til ham ?

Anmeld Citér

25. august 2015

dina1980

Anonym skriver:

Okay kan man godt bare tage tilbage til ham igen eller er det fordi han giver 6 forsøg ? Eller betalte i selv da i tog tilbage til ham ?

med en henvisning er det gratis, du betaler medicin selv.han giver 3 men vil man ikke have andet kan man få flere, men ring og snak med dem de så søde, og ja man kan tage tilbage

Anmeld Citér

25. august 2015

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

med en henvisning er det gratis, du betaler medicin selv.han giver 3 men vil man ikke have andet kan man få flere, men ring og snak med dem de så søde, og ja man kan tage tilbage

Okay. Ja vi er igang med 3 forsøg nu. Så tror jeg vi rykker til ivf i dronninglund så fonder vi vel også ud af om mine æg overhovedet er gode, hvis de ikke er gode nok er det jo nok derfor det ikke er lykkedes endnu :/ 

Anmeld Citér

26. august 2015

dina1980

Anonym skriver:

Okay. Ja vi er igang med 3 forsøg nu. Så tror jeg vi rykker til ivf i dronninglund så fonder vi vel også ud af om mine æg overhovedet er gode, hvis de ikke er gode nok er det jo nok derfor det ikke er lykkedes endnu :/ 

håber det beste for jer og at det hurtig lykkedes.

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

dina1980 skriver:

håber det beste for jer og at det hurtig lykkedes.

Tak. Jeg synes godt jeg begynder at kunne mærke at at jeg bliver presset og får det dårligt, der bliver flere og flere af de dage hvor jeg bare er ked af det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.