Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
5 svar
3 synes godt om
24. august 2015

LoG

hej alle

Jeg er efter 5 måneders forsøg endelig blevet gravid 

Jeg tror jeg er 7+4 nu, skal til læge på mandag og have det bekræftet. 

Jeg vil spørge jer om i har oplevet noget lignende det jeg har oplevet indtil nu, da jeg er lidt nervøs og måske er god til at overtolke en masse.

Jeg vågnede forleden nat pga smerter i den nederste del af maven og underlivet, lidt ligesom meget slemme mens smerter, de gik over igen efter noget tid.

Jeg har så igen i dag haft lignende smerter, det kan godt føles lidt som om jeg skal på toilet (dårlig mave følelse) men der kommer kun luft. smerterne går over igen efter nogle min. er der nogen af jer der også har oplevet noget lignende? 

Tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

De3Guldklumper

LoG skriver:

hej alle

Jeg er efter 5 måneders forsøg endelig blevet gravid 

Jeg tror jeg er 7+4 nu, skal til læge på mandag og have det bekræftet. 

Jeg vil spørge jer om i har oplevet noget lignende det jeg har oplevet indtil nu, da jeg er lidt nervøs og måske er god til at overtolke en masse.

Jeg vågnede forleden nat pga smerter i den nederste del af maven og underlivet, lidt ligesom meget slemme mens smerter, de gik over igen efter noget tid.

Jeg har så igen i dag haft lignende smerter, det kan godt føles lidt som om jeg skal på toilet (dårlig mave følelse) men der kommer kun luft. smerterne går over igen efter nogle min. er der nogen af jer der også har oplevet noget lignende? 

Tak på forhånd 

Jeps alle 3 gange. Det er helt normalt og hedder ligamentsmerter. Det er din livmoder som udvider sig. 

Tillykke med din lille spire

Anmeld Citér

24. august 2015

LoG

De3Guldklumper skriver:

Jeps alle 3 gange. Det er helt normalt og hedder ligamentsmerter. Det er din livmoder som udvider sig. 

Tillykke med din lille spire

Okay, så er jeg mere rolig.

Mange tak 

Anmeld Citér

24. august 2015

MarianneRubi

Ligaments smerter og forstoppelse 

Anmeld Citér

24. august 2015

Chellie

Jeps - Tillykke, og velkommen i klubben for folk med ligamentsmerter og forstoppelse! 

Anmeld Citér

29. august 2015

LoG

Chellie skriver:

Jeps - Tillykke, og velkommen i klubben for folk med ligamentsmerter og forstoppelse! 

Hehe, tak!

er glad for der er andre der oplever det samme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.