baby ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
11 svar
3 synes godt om
24. august 2015

minime911

Hvornår begyndte i og købe baby ting som trammeseng og tøj altså bare alle de ting  

Er selv kun 5+6 og det er det første barn  

Kan ikke vente snart

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

NBNixen

minime911 skriver:

Hvornår begyndte i og købe baby ting som trammeseng og tøj altså bare alle de ting  

Kan ikke vente snart

Uhh kan så godt følge dig i at man bare gerne vil i gang med at købe og indrette . . Vi begyndte selv allerede lige efter 7+, da vi havde været til en tryghedsscanning da jeg var 6+6 - vi kunne bare ikke vente så længe med at komme i gang, for os var det tremmeseng, Kommode og andre små ting og så kiggede vi på barnevogn og autostol i flere måneder og planlagde alt med lister og det hele he he . . Jeg er lige blevet sat i gang i dag hvor jeg er 38+3 og vi købte først de aller sidste små ting i sidste uge

Anmeld Citér

24. august 2015

minime911

NBNixen skriver:

Uhh kan så godt følge dig i at man bare gerne vil i gang med at købe og indrette . . Vi begyndte selv allerede lige efter 7+, da vi havde været til en tryghedsscanning da jeg var 6+6 - vi kunne bare ikke vente så længe med at komme i gang, for os var det tremmeseng, Kommode og andre små ting og så kiggede vi på barnevogn og autostol i flere måneder og planlagde alt med lister og det hele he he . . Jeg er lige blevet sat i gang i dag hvor jeg er 38+3 og vi købte først de aller sidste små ting i sidste uge

Tryghedsscanning ? Hvorfor det om jeg må spørger 

Og nej hvor spændende

Anmeld Citér

24. august 2015

NBNixen

minime911 skriver:

Tryghedsscanning ? Hvorfor det om jeg må spørger 

Og nej hvor spændende

Det var fordi vi desværre mistede i 9+4 sidste år i en spontan abort, så denne gang ønskede vi sådan en scanning for at være sikre på at alt var som det skulle være  

Anmeld Citér

24. august 2015

minime911

NBNixen skriver:

Det var fordi vi desværre mistede i 9+4 sidste år i en spontan abort, så denne gang ønskede vi sådan en scanning for at være sikre på at alt var som det skulle være  

Årh ja 

Men held og lykke med fødslen 

Anmeld Citér

24. august 2015

Stimap

Jeg begyndte da jeg var omkring 30 uger henne 

Anmeld Citér

24. august 2015

MorTilN

Altså jeg ikke engang gravid endnu men har allerede købt 2 neutrale body'er, et par futtet og et sæt sengetøj til baby 

Anmeld Citér

24. august 2015

FrkC

Vi begyndte da jeg var omkring 20 uger henne .. Havde inden da købt få småting, såsom en enkelt body eller 2 i neutrale farver .. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Anpau

minime911 skriver:

Kan ikke vente snart

Jeg tror vi først begynder når vi er efter de 12 uger. Jeg har lige været igennem en graviditet uden for livmoderen (opdaget 6+3) og FØJ hvor er jeg glad for, at vi inden havde købt endnu. Det havde jeg ikke kunne holde til.

Nu er vi heldigvis gravide igen - men denne gang har vi slet ikke travl.

Anmeld Citér

24. august 2015

dina1980

køber intet før efter uge 24, fødte sidste gang uge 21 og er nu 19 uger hen. jeg føler mig  ikke sikker før uge 24. vil intet have her hjemme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.