Sikkerhed ved overførelse af penge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Kloster

Hej.

Jeg har fundet kuppet. Har fundet alle 6 bøger af Camilla Läckberg til kun 200,- brugte. Ham der har dem til salg vil sende dem til mig. Han siger, det kun koster 75,- for forsendelse med pakkeposten. Det i sig selv, synes jeg lyder vandvittig billigt.
Han siger også at han self sender bøgerne til mig, når han kan se pengene er sat ind på hans konto.
Fint nok, men har jeg overhovedet en sikkerhed for de penge?
Hvad nu hvis jeg sætter pengene ind, men han bare ikke sender bøgerne???

Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Bubbi

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har fundet kuppet. Har fundet alle 6 bøger af Camilla Läckberg til kun 200,- brugte. Ham der har dem til salg vil sende dem til mig. Han siger, det kun koster 75,- for forsendelse med pakkeposten. Det i sig selv, synes jeg lyder vandvittig billigt.
Han siger også at han self sender bøgerne til mig, når han kan se pengene er sat ind på hans konto.
Fint nok, men har jeg overhovedet en sikkerhed for de penge?
Hvad nu hvis jeg sætter pengene ind, men han bare ikke sender bøgerne???

Kloster

Så er det bare rigtig surt.

Men bed om hans navn og adr og tjek det om det passer via krak. Så ved du at han findes. Evt ring ham op sådan at du ved det er den rigtige person.

Anmeld

16. september 2009

NaFe

Ja du har jo ikke rigtig nogen garanti selvfølgelig...andet end lige a få evt hans adresse og navn ovs...

men det sandt a man kan sende op til 20 kg for de 75kr med postdanmark, og så de så forsikret vis de blvier væk med posten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.