For meget sex...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2015

Anonym trådstarter

Hej kloge damer.. 

Min kæreste og jeg ønsker os barn, og vi har ofte sex, flere gange om ugen.. Men efter 5 mdr sker der bare intet... 

Kan man have sex for ofte, så sæden blir for "slap"? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

ung-mor-2014

Anonym skriver:

Hej kloge damer.. 

Min kæreste og jeg ønsker os barn, og vi har ofte sex, flere gange om ugen.. Men efter 5 mdr sker der bare intet... 

Kan man have sex for ofte, så sæden blir for "slap"? 

Nej det kan man ikke, min kæreste og jeg havde sex flere gange om dagen også før vi prøvede, så nej vil ikke mene det har nogle betydning

Anmeld Citér

24. august 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

I skal have sex når I har lyst. Hvis I har lyst flere gange om ugen (eller dagen for dens sags skyld) så skal I gøre det. 

Anmeld Citér

24. august 2015

minime911

Jeg ved ikke hvad for en mobil du har men jeg har Samsung og har en app der hedder "Min kalender" og ved hjælp af den var min kæreste og jeg gravide på bare 2 1/2 mdr   

Bare en ide hvis det var 

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

minime911 skriver:

Jeg ved ikke hvad for en mobil du har men jeg har Samsung og har en app der hedder "Min kalender" og ved hjælp af den var min kæreste og jeg gravide på bare 2 1/2 mdr   

Bare en ide hvis det var 

Hvad skal den app hjælpe med? 

Anmeld Citér

24. august 2015

Rockertand

minime911 skriver:

Bare en ide hvis det var 

Det var I såmænd nok blevet alligevel.

App's er noget fanden har skabt i vrede, du kan ikke putte kvindekroppen og cyklusser ind i et program og forvente, at den kan udregne, at man i maj har ægløsning på 12. dagen, og at man i august har på 17. dagen.

TS: Overvej at prøve ægløsningstest, hvis du har mod på det, der er mange herinde, der gerne vil hjælpe dig i gang, og ellers så kan du med fordel notere ægløsningssymptomer og læse udflåd, det er gode midler til at kortlægge din cyklus.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.