Anonym skriver:
Jeg skal prøve at gøre en lang historie kort. Jeg fandt denne her unge fyr (4år yngre end mig) for lidt over et år siden. Vi blev stormende forelskede, og vi var begge helt sikre på at det skal være os for altid! Jeg har et barn fra tidligere, som han har taget rigtig godt imod. Jeg venter nu vores fælles barn, men pludselig er jeg blevet i tvivl om det hele. Jeg er som sådan stadig rigtig glad for ham, jeg føler bare ikke vi har noget sammen. Vi har ingen fælles interesser, og han mistede lynhurtigt sexlysten, så vi dyrker heller ikke sex længere. Det virker som om vi har hver vores liv, og så mødes vi over aftensmaden engang imellem... Jeg ved ikke hvordan jeg skal løse det her. Han virker glad og tilfreds. Jeg er mest af alt bare ulykkelig forelsket.
mon det bare er hormoner?
Jeg tror det er hormoner!!
Tag en snak og forventnings afstem jeres forhold. At han ikke har lystvtil sex, er ikke unormalt. Min mand brød sig heller ikke så meget om det da jeg var gravid. Men det betød jo ikke at han ikke elskede mig, jeg følte det bare sådan. Det hjalp da vi tog en snak om det, så jeg fik ro på mine tanker. Min mand og jeg har heller ikke de samme interesser, og bruger meget tid "alene" og vi har begge enormt meget brug for "plads" til os selv, men vi lytter til hinanden og ser interesserede ud.. (Selvom jeg oftest ikke fatter noget som helst af det! Ha ha)
I min første graviditet følte jeg mig meget alene, for min mand interesserede sig overhovedet ikke for barnet i maven. Eller jo, om den havde det godt. Men han så ikke synderligt imponeret når den sparkede osv. Jeg troede slet ikke han ville være far alligevel, men han havde bare svært ved at forholde sig til det. Men da hun først var her, så var han jo helt solgt!
Anden gang vidste jeg jo at sådan er han bare.
Jeg kom hjem fra 3D scanning sammen med min mor og vores store datter og var total høj på lykke, og han syntes bare at lillesøster lignede et sterinlys! Ha ha
Os kvinder har det jo også med at blive fanget i vores tankespin, og din kæreste han er jo ikke tankelæser..
Anmeld
Citér