Ideer til babyshower

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2015

Anonym trådstarter

Hjælp. Min veninde er gravid og vil gerne holde et babyshower for hende. Nogle ideer til hvilke aktiviteter man kan lave? Vi ved endnu ikke hvilket køn, men det kan vel reguleres ind, når jeg får det afvide. 

Vil rigtig gerne have en masse ideer at arbejde ud fra. Har kun været med til mit eget, som hun holdte for mig. Så det vil jeg ikke efterligne. 

Er anonym da hun ikke skal vide hvem jeg er. :-) så kan hun gætte det. Hun kigger nemlig meget med herinde

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

Charmed_03

Holdte for min veninde igår 

Vi startede med brunch, hvilke bestod af hjemmebagte boller, scrambled eggs, bacon og et kæmpe frugtfad.

Vi havde 4 aktiviteter. 

1. Personlige hilsner til mor, baby og far som kom i en lækker æske, og som først må læses efter fødslen.

2. "Gæt en fødsel". Lavede en kalender der gik fra 37+0 til 42+0, hvor folk skulle gætte hvornår hun føder samt længde og vægt på babyen.

3. Alle fik en ballon under trøjen og en 5 krone mellem knæene. De blev delt op i 2 hold og skulle derefter "vade" uden at tabe mønten, indtil de kom hen til en skål, hvor mønten skulle i. Der blev elemineret 1 for hver omgang og endte med 2 finalister. Alle fik et godt grin ud af det 

4. Gæt omkredsen på den kommende mors mave ved at klippe i garn. Vi ramte alle en del ved siden af 

Vi lavede en blekage og der var selvfølgelig gaver. Som en del af pynt, hang vi nogle bodyer på et stykke snor, og havde en masse fine balloner.

Dagen var vellykket!

Du kan b.la. også søge efter inspiration på amerikanske sider. Der er mange gode idèer, og siden alle er forskellige, så kan man hurtigt få tilpasset dagen så det passer til den kommende mor 

Anmeld Citér

25. august 2015

Anonym trådstarter

Tusinde tak for dine gode ideer :-) 

Anmeld Citér

25. august 2015

Anonym

Hvor må det være lækkert at have sådan nogen veninder. Det kan jeg ikke prale med jeg har. Kan holde et for mig selv men det er absolut ikke det samme 

udover det så lød det babyshower til at have været VILDT godt 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor må det være lækkert at have sådan nogen veninder. Det kan jeg ikke prale med jeg har. Kan holde et for mig selv men det er absolut ikke det samme 

udover det så lød det babyshower til at have været VILDT godt 

Det jeg ked af at høre .. Du får lige en krammer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.