Praktik i bh i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
4 synes godt om
23. august 2015

Anonym trådstarter

Yayyyyyyy! I morgen starter jeg i praktik i en børnehave. Jeg er SÅ glad! 

Jeg vil så gerne arbejde med børn. Jeg elsker at tilbringe tid med børn, både de gode og dårlige  jeg har ingen selv, døjer med slem pco, kan ik blive gravid selv (vi har prøvet knap et år. Ved godt det er behandling som mulighed), men når jeg ik kan selv, vil jeg have børn ind i mit liv på en anden måde.

Børn kommer altid til mig. Når jeg går rundt i byen, møder dem i bussen, sidder i venteværelset ved lægen. De kommer altid til mig og vil snakke, selvom jeg ikke selv henvender mig til dem. Det er SÅ hyggeligt 

Jeg elsker tanken om at møde ind "på arbejde" og det første jeg møder, er nogle dejlige børn 

Ih hvor jeg dog glæder mig! 

Ville ikke andet end at udtrykke min glæde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

Anonym trådstarter

hov. Ved ik hvorfor jeg er anonym 

Anmeld Citér

23. august 2015

Mamalou

Held og lykke med praktikstarten. Det lyder til at være nogle heldige børn

Anmeld Citér

23. august 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Tillykke med din ønskepraktik. Hvor dejligt for børnene og kollegerne at de får en kollega med så skøn indstlling

Anmeld Citér

24. august 2015

SandraXOXO

Studser lidt over at du elsker at tilbringe tid med børn, både de gode og de dårlige. Jeg tror ikke der findes dårlige børn. Børn er bare børn  Men pøj pøj med praktikken  i mine ungers børnehave elsker de når der kommer en ny voksen der gider lege. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Held og lykke med praktikstarten. Det lyder til at være nogle heldige børn

Mange tak

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Studser lidt over at du elsker at tilbringe tid med børn, både de gode og de dårlige. Jeg tror ikke der findes dårlige børn. Børn er bare børn  Men pøj pøj med praktikken  i mine ungers børnehave elsker de når der kommer en ny voksen der gider lege. 

Fik mig formuleret dårligt. Var ment som i, når/hvis børnene har dårlige dage, er lidt mutte m.m. og har brug for ekstra kram og omsorg

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Tillykke med din ønskepraktik. Hvor dejligt for børnene og kollegerne at de får en kollega med så skøn indstlling

Tusind tak  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.