Jeg er gravid, og min kæreste og jeg glæder os begge rigtig meget. Det er barn nummer 2 

Jeg har ikke været plaget af opkast eller kvalme endnu, MEN er begyndt at få kvalme når jeg ligger ned - maven, ryggen, siden..Ja! Uanset hvad, hvis så jeg har spist kommer det altså også op. Jeg har prøvede at ligge med hovedet oppe, men synes ikke der er noget der hjælper 
Da jeg er meget træt, bruger jeg meget af min tid på at sove eller ligge i sengen, så det er bare super træls at jeg så skal begynde at få kvalme/opkast. Hvis jeg går rundt eller står er der ingenting. 
Min kæreste som er mega computernørd
(men super dejlig og hjælpsom) <3 Har prøvet at finde noget på nettet som måske kunne hjælpe mig. Det han finder hjælper desværre bare ikke, og han plejer nu nok at kunne finde svar på alt 

Derfor prøver jeg herinde, i håb om at der måske er nogle som ved hvad jeg kan gøre. Er der andre end jeg som har oplevet det så tidligt?
Det bliver da nogle lange måneder, hvis jeg skal få det sådan hver gang jeg ligger, når det nu er det jeg gør mest hi hi 
Ønsker alle herinde en lækker aften! 

Anmeld
Citér