Windows 10

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. august 2015

SANIE89

Profilbillede for SANIE89

Jeg spørger lige her da jeg ikke lige ved hvor jeg ellers skal spørge.

Jeg kan hente windows 10 ned men jeg er i tvivl om de ting jeg har på min computer af progrmmer bliver slettet eller de fortsat vil være der efter windows 10 er hentet.

Er der nogen som ved dette ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

Aspek

SANIE89 skriver:

Jeg spørger lige her da jeg ikke lige ved hvor jeg ellers skal spørge.

Jeg kan hente windows 10 ned men jeg er i tvivl om de ting jeg har på min computer af progrmmer bliver slettet eller de fortsat vil være der efter windows 10 er hentet.

Er der nogen som ved dette ?

Jeg har hentet og alle mine ting var der fortsat. Men tag backup af de vigtigste filer for en sikkerheds skyld

Anmeld Citér

23. august 2015

SANIE89

Det er mere jeg lige har installeret programmer og vil ikke til at bøvle med det igen. filer har jeg backup da det det er en ny computer.

Anmeld Citér

23. august 2015

MorDk

jeg kender flere der har fået problemer med deres computer efter de har downloaded 10'eren. har ikke selv gjort det... tør ik hehe

Anmeld Citér

23. august 2015

Tiggi

Vi har hentet Windows 10 på vores stationar og synes ikke vi har nogle problemer og bruger computeren meget :-) 

Filer, programmer osv er der stadig bagefter opdateringen, er kun selve Windows styresystemet som bliver ændret 

Anmeld Citér

23. august 2015

Fremad

Har hentet og det er fyldt med fejl og fejl som programmet ikke kan eller vil rette igen...grrr sku ALDRIG ha hentet det...

Anmeld Citér

23. august 2015

SANIE89

Hvilke fejl oplever i ? 

Nu har jeg hentet det og hvis det ikke kærer ordentligt går jeg tilbage til Windows 8 igen men nu ser jeg lige umiddelbart ser det okay ud

Anmeld Citér

23. august 2015

Fremad

SANIE89 skriver:

Hvilke fejl oplever i ? 

Nu har jeg hentet det og hvis det ikke kærer ordentligt går jeg tilbage til Windows 8 igen men nu ser jeg lige umiddelbart ser det okay ud

har flere gange fået afvide du ikke kan gå tilbage til 8?

Jamen her kan jeg ikke komme ind på min kontrol panel, tændsluk...og faktisk ikke komme ind i noget under det der før hed start... det kom efter 2 gange hvor jeg har haft den lukket ned(rigtigt)

Anmeld Citér

23. august 2015

SANIE89

Okay det er jeg da spændt på så de næste dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.