hånd, mund og fod - syge??? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.571 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. august 2015

Rsa

Hej alle i ferme mødre ��

jeg arbejder i en vuggestue, hvor vi i lang tid har haft epidemi af mund, hånd og fod - syge... jeg troede ikke at voksne kunne få det, men har i dag læst mig frem til, at det kan man godt, hvis man ikke tidligere haR været udsat for virusset! 

Mit spørgsmål er så, om (billedet) er virusset? 

jeg har haft feber i 2 dage nu og har fået sådan vabel agtig ting (billedet) samt røde knopper her og der på hænderne - pt. kun én der ligner billedet. jeg hoster og er meget øm samt rød i halsen, men endnu ingen knopper der...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

hekran

Rsa skriver:

Hej alle i ferme mødre ��

jeg arbejder i en vuggestue, hvor vi i lang tid har haft epidemi af mund, hånd og fod - syge... jeg troede ikke at voksne kunne få det, men har i dag læst mig frem til, at det kan man godt, hvis man ikke tidligere haR været udsat for virusset! 

Mit spørgsmål er så, om (billedet) er virusset? 

jeg har haft feber i 2 dage nu og har fået sådan vabel agtig ting (billedet) samt røde knopper her og der på hænderne - pt. kun én der ligner billedet. jeg hoster og er meget øm samt rød i halsen, men endnu ingen knopper der...

Hejsa,

det ligner meget det, min søn havde, da han blev syg med hånd-mund-fod. Han havde bare lidt flere. Han havde også rød hals, men ikke noget på fødderne

Anmeld Citér

23. august 2015

Rsa

hekran skriver:

Hejsa,

det ligner meget det, min søn havde, da han blev syg med hånd-mund-fod. Han havde bare lidt flere. Han havde også rød hals, men ikke noget på fødderne

tak for svar ��

Er desværre også bange for at det er dét... er begyndt at få prikker i ganen og synes der dukker flere og flere røde knopper op på mine hænder! ��

Anmeld Citér

23. august 2015

LLT.

Det ligner dem min datter havde, hun havde det på hænder, fødder, mås og mund...

Anmeld Citér

23. august 2015

RGN

Profilbillede for RGN

Det ligner dem jeg havde, da jeg fik det sidste år.

Anmeld Citér

23. august 2015

Anja82

Gør det ikke mega nas når man får det som voksen?

Anmeld Citér

23. august 2015

Rsa

Anja82 skriver:

jo, men mest dem i munden og så er feber bare heller ikke så fedt, når man er voksen - børns krop håndterer det meget bedre!

Anmeld Citér

24. august 2015

RGN

Profilbillede for RGN
Anja82 skriver:

Jeg synes egentlig ikke, at det var så slemt.

Mest bare ubehageligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.