Nævner et par få ting fra nok hverdag, da nogle ting jeg ikke har lyst til at nævne..
Jeg har det Af helvedes til lige pt.. Er så bange for jeg er ved at fo stress. Er 24+6 , og har i 3 dage grædt og haft mange hysteriske anfald på min mor over hun ikke har repskrteret mig i en situation over hun har klippet mit hår ( fordi hendes mening var vigtigere end mit ønske ! ) og lignende situationer er dukket meget op på det sidste ( omkring mnr mange hysteriske anfald ) Jeg er i tvivl om det bare er hormonerne.. men jeg oplever på ingen måder længere glæde min hverdag ..
Jeg sover ikke længere om natten, tankerne flyver rundt, enten tuder jeg hele natten, eller også læser jeg. Jeg er enormt træt hele tiden. Har siden torsdag sovet fire timer .. Ligger igen og ikke kan sove.. Jeg er sur og negativ hele tiden . Det går udbliver mit forhold, min vennekreds, arbejdsplads. Jeg husker ikke hvad folk siger til mig.. Keg har konstant ticks i øjet.. Kan ikke klare nærvær eller berøring lige for tiden.. OSV OSV!! Det hsr kørt i ugevis .. Jeg er udmattet! Jeg kan ikke overskure tanken om mennesker omkring mig! Synes baby er mindre skriv hvis jeg har en rigtig dårlig dag.. Påvirker det dem?
.. Tror i jeg bør snakke med lægen? I så fald hvad kan der gøres? Tror inder ville kunne være en chance fir midlertidlig sygemelding? Jeg ved det kan være Gravidiyetshormonerne, men lige pt kan Keg bare ikke holde det ud længere!!
Anmeld
Citér