Vi utålmodige kvinder!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
0 svar
4 synes godt om
21. august 2015

mrs.juli

Jeg må klaske mine hænder i ansigtet og råbe "AAAARRRGG". allerede, her, i 1 freaking cyklus efter pillen, så ligger jeg mig fladt på gulvet som en apatisk flodhest og kan intet foretage mig, fordi al min energi går til tanker om mulig gravidtet. og ja, jeg ved at i andre er lige sådan! 

Jeg var så frisk og frejdig før denne spontane idé om en baby mere, og nu er jeg ugidelig og UTÅLMODIG og ja! jeg har taget den første negative test, 3+0. Det virker som om testdagen forsvinder ud i horisonten jo længere tid jeg kræser omkring den, og jeg bliver ikke mere gravid af at læse på forum, tjekke min kalender, se diverse gravidtetsdokumentarer eller den aller værste: søge på symptomer! Alligevel har jeg ikke lyst til andet. 

Hvad er der i vejen med os? er vi kontrolfreaks, testmonstre, børn af vores samtid? 

Giv mig nu for hulan de to streger så jeg kan være utålmodig over andre ting som f.eks. at få kvalme, træthed, rund mave, spark, tis i bukserne, åndenød, virkelig stor mave, plukveer og, oh my!... FØDSEL!!

men det er det eneste jeg ønsker mig i hele verden!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.