Pleje af huden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2015

A&F

Katafalk skriver:

Alt fra Raunsborg - det har virkelig gjort underværker for min hud

Det vil jeg kigge nærmere på, tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2015

Ellie79

A&F skriver:

Hej de damer

Da jeg nu er 25 år gammel, er det også på tide at jeg hopper med på vognen når det kommer til selvforkælelse af huden . Jeg overvejer at bruge creme, serum og øjencreme, måske også noget der forebygger rynker. Dog er jeg meget skeptisk over om de produkter virker. Hvad har I god erfaring med? 

Jeg er ret glade for produkterne fra bodyshop og det bedste jeg har gjort for min hud er at tage en olieshot hver morgen har aldrig haft pænere og strammer hud og jeg er først begyndt i 30,erne. 

Anmeld Citér

22. august 2015

A&F

AnjaB skriver:

Jeg er ret glade for produkterne fra bodyshop og det bedste jeg har gjort for min hud er at tage en olieshot hver morgen har aldrig haft pænere og strammer hud og jeg er først begyndt i 30,erne. 

Hvilken olie er det du drikker? Kan du se at det virker?

Anmeld Citér

22. august 2015

Ellie79

A&F skriver:

Hvilken olie er det du drikker? Kan du se at det virker?

Det hedder MK olie og aroniajucie - min hud har altid været uren og fedtet og efter jeg er begyndt har jeg nærmest aldrig bumser og min hud er blevet meget strammer og ren at se på. Der gik ca. En mdr før jeg så resultatet.. Synes det er lidt dyrt men er resultatet værd 

Anmeld Citér

22. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
nullermand15 skriver:

Jeg bruger udelukkende koreansk hudpleje produkter og make up. De er meget længere fremme end vi er herhjemme. Plus de er virkelig opmærksomme på hvad de kommer i deres produkter. Det virker og koster ikke en bondegård som hudplejen gør herhjemme. Min hud er markant forbedret 

Lyde spændende! Jeg hader at give 400 for en creme  du må lige uddybe hvor du køber det og hvordan man lige finder frem til det der passer ens hud  

Anmeld Citér

22. august 2015

A&F

AnjaB skriver:

Det hedder MK olie og aroniajucie - min hud har altid været uren og fedtet og efter jeg er begyndt har jeg nærmest aldrig bumser og min hud er blevet meget strammer og ren at se på. Der gik ca. En mdr før jeg så resultatet.. Synes det er lidt dyrt men er resultatet værd 

Tak, det vil jeg se på

Anmeld Citér

22. august 2015

Kærlighediminmave

Mor11 skriver:

Lyde spændende! Jeg hader at give 400 for en creme  du må lige uddybe hvor du køber det og hvordan man lige finder frem til det der passer ens hud  

Af de mest brugte hjemmesider er der roseroseshop og testerkorea.com ellers søg på mærker som holika holika, skinfood, Tony moly og etude house på ebay. Det er dem jeg bruger mest. 400 kr er meget synes jeg! De koreanske produkter er meget billigere. De er ikke fyldt op med alt muligt dumt og så er de vanvittig glade for at lave deres produkter i sjove og søde beholdere hvad angår din hudtype må du finde ud af hvad slags du har. Jeg har f eks fedtet hud i t zonen, samt sensitiv hud og store porer, Så jeg bruger meget der har Oil control, pore control og aloe vera i produkt navnet. Er man helt ny kan man altid bare gå ind i produkt informationen og læse hvad produktet gør

Anmeld Citér

22. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
nullermand15 skriver:

Af de mest brugte hjemmesider er der roseroseshop og testerkorea.com ellers søg på mærker som holika holika, skinfood, Tony moly og etude house på ebay. Det er dem jeg bruger mest. 400 kr er meget synes jeg! De koreanske produkter er meget billigere. De er ikke fyldt op med alt muligt dumt og så er de vanvittig glade for at lave deres produkter i sjove og søde beholdere hvad angår din hudtype må du finde ud af hvad slags du har. Jeg har f eks fedtet hud i t zonen, samt sensitiv hud og store porer, Så jeg bruger meget der har Oil control, pore control og aloe vera i produkt navnet. Er man helt ny kan man altid bare gå ind i produkt informationen og læse hvad produktet gør

Synes bare tit eBay og lign er lidt vage med netop produktbeskrivelser også ift indhold. Jeg har en Forestilling om at østlande generelt har en højere tolerance for skidt i produkter, men det er måske mig der er fordomsfuld der?  

Anmeld Citér

22. august 2015

Kærlighediminmave

Mor11 skriver:

Synes bare tit eBay og lign er lidt vage med netop produktbeskrivelser også ift indhold. Jeg har en Forestilling om at østlande generelt har en højere tolerance for skidt i produkter, men det er måske mig der er fordomsfuld der?  

Ikke hvis du bruger de "rigtige" sælgere. Og lige præcis Korea kan du trygt købe fra. De har strammere regler ift ingredienser end i dk. Køber du fra Kina for eksempel kan du sagtens risikere at der er afføring mm i 

Anmeld Citér

22. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
nullermand15 skriver:

Ikke hvis du bruger de "rigtige" sælgere. Og lige præcis Korea kan du trygt købe fra. De har strammere regler ift ingredienser end i dk. Køber du fra Kina for eksempel kan du sagtens risikere at der er afføring mm i 

Hahaha, okay jeg husker lige KOREA og ALDRIG Kina 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.