Jeg har fundet ud af at jeg er 7 uger henne tros pco og ingen mens siden maj..
Min kæreste (livs kærlighed) har ikke haft noget i mod et barn indtil nu. Han rejser til England i nogle år og er kun hjemme 1-2 gange i mdr.
Han ønsker vi får fjernet det og det er jeg enig i pga hans uddannelse og vi ikke har økonomi til det.
Men han er bange for vi aldrig blir som før (rigtige gode kærester som støtter hinanden) efter en abort.
Hans familie er MEGET i mod det at jeg er blevet gravid og har taget afstand til mig indtil det er fjernet.. Hans frygt er at det forsætter såda også efter abort.
har tid ved lægen på tirsdag. Ved ikke hvor kort efter man får tid til en abort. Det skal jo gå hurtig.. Før uge 12 men også før min kæreste rejser i slutningen af september..
hvad ville i gøre og hvordan håndterer man det?
Er enig i abort, er bare bange for at miste ham og ryge helt i kælderen hvis han forlader mig lige efter..
Kære du
Det er en svær situation, du står i. Det er svært at rådgive dig uden at vide mere om situationen, fx
hvor længe har i været sammen?
hvor gamle er I?
hvor længe og hvordan har I talt om at få børn sammen?
Og det er svært, fordi du selv er meget forvirret. Du skriver, at du er enig i aborten, men overskriften indikerer, at du er meget i tvivl.
ud fra det du skriver, lyder det til, at du/I er meget unge og har et forholdsvis skrøbeligt parforhold, som du forventer går i stykker, hvis du vælger at få barnet - og måske også hvis du vælger en abort.
Jeg ville ud fra det, du skriver, vælge en abort. Du har mange år til at opbygge et mere solidt parforhold - med din nuværende kæreste eller en anden, få styr på din pco (læs fx Spis dig gravid), og få mange, mange børn.