Det er nu 4 måneder siden at vi fandt min mands mor liggende død i sin lejlighed 
Jeg kan stadig ikke tænke på at vi har mistet hende uden at græde. Min mand viser ikke sin sorg og snakker ikke rigtig om det. Når jeg sidder alene hjemme med vores søn, kan jeg begynde at græde når han smiler til mig. Tanken om at hun ikke fik mere tid med ham, og ikke kommer til at opleve alle de ting han kan, gør så ondt i mit herte.
Jeg har prøvet at snakke med min mand om at jeg tit er ked af det herhjemme når jeg tænker på hende. Og da jeg blev rigtig ked af det, blev han det også. ( Så jeg fik dårlig samvittighed med at have fortalt ham om det )
Der er som sagt nu gået 4 måneder, og jeg bliver stadig lige så ked af det når jeg snakker om det eller tænker på det. 
Jeg ved ikke hvordan eller hvornår det bliver bedre. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jeg synes det er så synd for min søn at han smiler og er glad, og så begynder jeg bare at græde. Han forstår jo ikke hvorfor mor er ked af det. ( Han er lidt over 9 måneder )
Nogle som har mistet der har fundet en måde at komme videre på ??? Jeg/vi vil selvfølgelig altid savne hende. Men hvad gør man med sorgen ?
Anmeld
Citér