Mam sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2015

AJ14

Hej

Vi bruger MAM sutter og vil gerne have nogen med navn på. men det synes jeg ikke lige man kan finde. Medmindre man køber 6 styks på MAMs hjemmeside. Og det har jeg ikke lige behov for. Jeg har været på navnesutten.dk, men de har kun latex. Tænker lidt det skal være MAM air eller MAM perfect - silikone.

Er der nogen der ved hvor man kan købe dem henne med navn på eller få det lavet hvis man selv har sutterne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Mor1986

AJ14 skriver:

Hej

Vi bruger MAM sutter og vil gerne have nogen med navn på. men det synes jeg ikke lige man kan finde. Medmindre man køber 6 styks på MAMs hjemmeside. Og det har jeg ikke lige behov for. Jeg har været på navnesutten.dk, men de har kun latex. Tænker lidt det skal være MAM air eller MAM perfect - silikone.

Er der nogen der ved hvor man kan købe dem henne med navn på eller få det lavet hvis man selv har sutterne?

Hvis du på nettet søger sutter med navn burde der komme noget op 

Anmeld Citér

21. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
AJ14 skriver:

Hej

På navnesutten.dk er der nogle sutter der hedder esska. - De er vist lidt over mam air. Selve sutte delen er helt magen til mam air, skjoldet er bare formet lidt anderledes. Og der kan du få med latex.

Anmeld Citér

21. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
MummiT skriver:

På navnesutten.dk er der nogle sutter der hedder esska. - De er vist lidt over mam air. Selve sutte delen er helt magen til mam air, skjoldet er bare formet lidt anderledes. Og der kan du få med latex.

Jeg mente selvfølgelig silikone.. - Der er begge dele

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.