Sove på maven - barnevognssele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.279 visninger
3 svar
3 synes godt om
21. august 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Min dreng vil kun sove på siden eller allerhelst på maven. Det har været fint nok indtil videre - han vender sig bare, men nu er han 6 mdr og vi skal meget snart have en sele på ham i barnevognen. Den sele vi har kan han ikke komme om på maven med - altså medmindre vi monterer den så han ligger på maven fra start, så kan han ikke komme om på ryggen.

What to do - kan man få nogen seler hvor de kan vende sig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Lomm skriver:

Min dreng vil kun sove på siden eller allerhelst på maven. Det har været fint nok indtil videre - han vender sig bare, men nu er han 6 mdr og vi skal meget snart have en sele på ham i barnevognen. Den sele vi har kan han ikke komme om på maven med - altså medmindre vi monterer den så han ligger på maven fra start, så kan han ikke komme om på ryggen.

har ikke hørt om en sele hvor de kan vende sig i.

men min den mellemste sov også helst på maven og han fik bare selen på omvendt. Det fungerede fint

Anmeld Citér

21. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Lomm skriver:

I vuggestuen bruger de, de der almindelige blå seler med hvide kanter. Dem kan min datter vende sig i. 

Anmeld Citér

21. august 2015

2babygirls

Lomm skriver:

Vi løsnede den ene side, så vores datter kunne komme om på siden at ligge.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.