Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godmorgen de damer.
Min søn bruger stadig ble om natten, han er 4 1/2 år, da han har haft svært ved at mærke at han skulle tisse når han sov. Men den sidste uges tid har bleen været tør hver morgen. Ville i så begynde at prøve og lade ham sove uden bleen?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Godmorgen de damer. Min søn bruger stadig ble om natten, han er 4 1/2 år, da han har haft svært ved at mærke at han skulle tisse når han sov. Men den sidste uges tid har bleen været tør hver morgen. Ville i så begynde at prøve og lade ham sove uden bleen?
jeg ville helt sikkert forsøge her over weekenden nu dem har været tør en hel uge
Jeg vil også prøve at tage den af ham. Det er tegn på, at han kan kontrollere det
Min datter brugte også natble længe.. og den begyndte at være tør.. så på med et tisseunderlagn og af med bleen - der har været et par uheld.. men hun er 100% ble fri i dag (og har været det i noget tid nu)
Ja prøv . Bare husk ikke at skælde ud hvis uheldet er ude. Pøj pøj
tweety2060 skriver: Ja prøv . Bare husk ikke at skælde ud hvis uheldet er ude. Pøj pøj
Vi har aldrig skældt ham ud, heller ikke ved alm uheld selvom han har været blefri om dagen i et år nu.
Benjamins'mor skriver: Vi har aldrig skældt ham ud, heller ikke ved alm uheld selvom han har været blefri om dagen i et år nu.
Kan godt se den kunne lyde hård kan huske jeg selv skulle hus ke ikke kommentere negativt når datteren græd pga uheld og bundskift af tøj+ sengetøj kl om natten
tweety2060 skriver: Kan godt se den kunne lyde hård kan huske jeg selv skulle hus ke ikke kommentere negativt når datteren græd pga uheld og bundskift af tøj+ sengetøj kl om natten
Jeg har aldrig skældt ham ud for det, jeg plejer at berolige ham og sige at det ikke gør noget og at det er hvad der kan ske.
Vi prøvede i går at lade være med at give ham ble på, han har sovet hele natten uden og har ikke haft et uheld.
Benjamins'mor skriver: Jeg har aldrig skældt ham ud for det, jeg plejer at berolige ham og sige at det ikke gør noget og at det er hvad der kan ske. Vi prøvede i går at lade være med at give ham ble på, han har sovet hele natten uden og har ikke haft et uheld.
sådan. Han er da helt sikkert klar.
Sejt
så er han da bare klar og fedt med succes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128