Ble om natten.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
9 svar
7 synes godt om
21. august 2015

Benjamins'mor

Godmorgen de damer. 

Min søn bruger stadig ble om natten, han er 4 1/2 år, da han har haft svært ved at mærke at han skulle tisse når han sov. Men den sidste uges tid har bleen været tør hver morgen. Ville i så begynde at prøve og lade ham sove uden bleen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Benjamins'mor skriver:

Godmorgen de damer. 

Min søn bruger stadig ble om natten, han er 4 1/2 år, da han har haft svært ved at mærke at han skulle tisse når han sov. Men den sidste uges tid har bleen været tør hver morgen. Ville i så begynde at prøve og lade ham sove uden bleen? 

jeg ville helt sikkert forsøge her over weekenden nu dem har været tør en hel uge

Anmeld Citér

21. august 2015

Mamalou

Jeg vil også prøve at tage den af ham. Det er tegn på, at han kan kontrollere det

Anmeld Citér

21. august 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Min datter brugte også natble længe.. og den begyndte at være tør.. så på med et tisseunderlagn og af med bleen - der har været et par uheld.. men hun er 100% ble fri i dag  (og har været det i noget tid nu)

Anmeld Citér

21. august 2015

tweety2060

Ja prøv . Bare husk ikke at skælde ud hvis uheldet er ude. Pøj pøj

Anmeld Citér

21. august 2015

Benjamins'mor

tweety2060 skriver:

Ja prøv . Bare husk ikke at skælde ud hvis uheldet er ude. Pøj pøj

Vi har aldrig skældt ham ud, heller ikke ved alm uheld selvom han har været blefri om dagen i et år nu.

Anmeld Citér

21. august 2015

tweety2060

Benjamins'mor skriver:

Vi har aldrig skældt ham ud, heller ikke ved alm uheld selvom han har været blefri om dagen i et år nu.

Kan godt se den kunne lyde hård kan huske jeg selv skulle hus ke ikke kommentere negativt når datteren  græd pga uheld og bundskift af tøj+ sengetøj kl  om natten 

Anmeld Citér

22. august 2015

Benjamins'mor

tweety2060 skriver:

Kan godt se den kunne lyde hård kan huske jeg selv skulle hus ke ikke kommentere negativt når datteren  græd pga uheld og bundskift af tøj+ sengetøj kl  om natten 

Jeg har aldrig skældt ham ud for det, jeg plejer at berolige ham og sige at det ikke gør noget og at det er hvad der kan ske.  

Vi prøvede i går at lade være med at give ham ble på, han har sovet hele natten uden og har ikke haft et uheld.

Anmeld Citér

22. august 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Benjamins'mor skriver:

Jeg har aldrig skældt ham ud for det, jeg plejer at berolige ham og sige at det ikke gør noget og at det er hvad der kan ske.  

Vi prøvede i går at lade være med at give ham ble på, han har sovet hele natten uden og har ikke haft et uheld.

sådan. Han er da helt sikkert klar.

Anmeld Citér

22. august 2015

tweety2060

Benjamins'mor skriver:

Sejt  

så er han da bare klar og fedt med succes 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.