Ingen mens, ingen positiv test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. august 2015

Anonym trådstarter

Årh hvor er jeg dog frustreret... Jeg ved jeg imellem d. 31 juli og 2 aug pga positiv æl test d. 31, havde selvfølgelig sex både op til og i løbet af denne periode.. Jeg plejer at få menstruation præcis samme klokkeslet 14 dage efter jeg havde fået min positive test.. Sagen er så den at jeg også op til menstruation plejer at have brunt udflåd et par dage inden menstruation går igang.. Ingen af tingene er kommet ikke engang rigtige menstruations smerter .. 

Og har selvfølgelig testet siden i fredags, sidste test i går det er for dyrt at teste hver dag synes jeg >_> Jeg synes egentlig ikke jeg har haft fokus på det fordi jeg har haft fokus på at skulle tilbage til skolen og generelt min mands nye arbejde har gjort at jeg har skulle holde mig beskæftiget.. 

Jeg har og undskyld for detaljerne fået voldsom meget tyndt men alligevel cream lignende mælkehvidt udflåd så meget at jeg næsten ikke kunne se min finger nedenunder da jeg tjekkede om det var menstruationen der var kommet..  

Føler at området lige over mit skamben er meget fast hvis man trykker på det stående, og meget blødt men ømt hvis jeg ligger ned.. Samtidig er mit bryst meget ømt og så sent som i dag er jeg bare begyndt at tude over at nogen begyndte at tude i tv.. (jeg plejer ikke at være så let til tåre når det kommer til tv)  det er meget frustrerende! Kan den menstruation ikke bare melde sin ankomst hvis det ikke skal være... Min cyklus har været relativ kort de sidste par måneder hvilket også har gjort jeg kunne fange min æl.. 

Men tænker hvor længe skal jeg vente før jeg skal tage kontakt til lægen? Har altid hørt du kan sagtens have menstruation uden at have æl, men ikke omvendt.. Så skal den komme hvis der intet er.. *suk*

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.