Primigi og vinterstøvletilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
8 svar
2 synes godt om
20. august 2015

AJ14

Hej

Jeg har siddet og googlet lidt om vinterstøvler. Og er flere gange støt på mærket Primigi. Men har aldrig hørt om det. Er der nogen der kender det mærke og kan sige noget om det?

Er der nogen der ved om der er tilbud på vinterstøvler og termostøvler lige for tiden eller kommer det?

Hvornår er det de skal have termostøvler? har en på 1,5 år. De bruger vel ikke termostøvler når de er så små eller??

Sidste år købte jeg både termostøvler og vinterstøvler til den store, men vinterstøvlerne blev næsten ikke rigtigt brugt. Så overvejer måske at købe et par pænere vinterstøvler i stedet til når vi er hjemme og på besøg også et par ordentlige termostøvler til børnehaven. Men ved ikke lige helt hvad jeg gør. Hvad gør i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

2babygirls

AJ14 skriver:

Hej

Jeg har siddet og googlet lidt om vinterstøvler. Og er flere gange støt på mærket Primigi. Men har aldrig hørt om det. Er der nogen der kender det mærke og kan sige noget om det?

Er der nogen der ved om der er tilbud på vinterstøvler og termostøvler lige for tiden eller kommer det?

Hvornår er det de skal have termostøvler? har en på 1,5 år. De bruger vel ikke termostøvler når de er så små eller??

Sidste år købte jeg både termostøvler og vinterstøvler til den store, men vinterstøvlerne blev næsten ikke rigtigt brugt. Så overvejer måske at købe et par pænere vinterstøvler i stedet til når vi er hjemme og på besøg også et par ordentlige termostøvler til børnehaven. Men ved ikke lige helt hvad jeg gør. Hvad gør i?

Primigi er et rigtig godt mærke... Vist nok til de smalle fødder.

vi har en der bliver 5 år, og hendes ecco var gennemblødt hver dag hele sidste år, så til sidst fik hun termostøvler.

vi overvejer om det bare skal være termostøvler, fordi hun elsker at de er så nemme at tage på.

den lille på 2,6 år får rigtige støvler for hun er ikke så meget ude endnu

Anmeld Citér

20. august 2015

AJ14

2babygirls skriver:

vi har en der bliver 5 år, og hendes ecco var gennemblødt hver dag hele sidste år, så til sidst fik hun termostøvler.

vi overvejer om det bare skal være termostøvler, fordi hun elsker at de er så nemme at tage på.

Hej

Tak for svar. Det lyder godt. Overvejer at købe dem. For mine børn har også smalle fødder. :-)

Det ser ud til at de er i stil med Ecco og Superfit. Er det ikke korrekt?

Anmeld Citér

20. august 2015

Snoopy77

Havde Primigi til min datter sidste vi ter da hun var halvandet. Jeg har jo ikke noget at sammenligne med, men vi var godt tilfredse med dem 

Anmeld Citér

20. august 2015

Skouboe

Vi har også altid været tilfredse med Primgi, det er et rigtigt godt mærke.

Min ældste, der lige er startet i skole, får et par Reima vinterstøvler og et par thermogummistøvler her til vinter. Hun er simpelthen så hård ved vinterstøvlerne at de ikke overlever en sæson, hvis de ikke bliver aflastet lidt.

Min yngste må desværre ikke gå i gummistøvler, så for hendes vedkommende bliver det bare til et par vinterstøvler, så må jeg købe nye halvvejs, hvis hun får taget livet af dem.

Anmeld Citér

20. august 2015

K&S

2babygirls skriver:

Min søns Ecco var også næsten gennemblødte hver dag på trods af imprægnering - troede vi havde fået gjort noget galt 

Anmeld Citér

20. august 2015

2babygirls

AJ14 skriver:

Hej

Tak for svar. Det lyder godt. Overvejer at købe dem. For mine børn har også smalle fødder. :-)

Det ser ud til at de er i stil med Ecco og Superfit. Er det ikke korrekt?

Det er de nemlig. Vi købte superfit sandaler i år, da Ecco var for store ved anklen til vores den store pige

Anmeld Citér

20. august 2015

2babygirls

K&S skriver:

Min søns Ecco var også næsten gennemblødte hver dag på trods af imprægnering - troede vi havde fået gjort noget galt 

Synes jeg har været skuffet over vores Ecco støvler hvert år, selvom de fik imprægnering hver uge.

Anmeld Citér

21. august 2015

AJ14

Super, tak for svar alle sammen. Tror bestemt jeg vil prøve at kigge efter er par Primigi. Jeg synes nemlig jeg så et par på tilbud et sted. Men nu kan jeg selvfølgelig ikke huske hvor..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.