Omg så kom da ud!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. august 2015

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder så er jeg ved at gå HELT bed over at den baby ikke gider at komme ud!!

ja, jeg burde nok ikke pyller alt for meget da der er Andre har det værre end mig - men LIGE nu har jeg Virkelig Ondt af mig selv

HELE min krop klør så sindssygt at jeg ikke kan finde ro - har nu lagt i 3 timer og vendt og drejet mig og kløet !!! Jeg har MAX kvalme og min mave rumler som om den ikke har set mad i 14 dage!!!!

har i dag ramt 38+0 og er stærkt plaget af alle slags graviditets gener og vil bare gerne have min krop tilbage

Jeg ønsker på INTET TIDSPUNKT AT FØDE PÅ SØNDAG - og jeg bliver SÅ ked af det hvis baby melder ankomst der  (privat årsag) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

LBK

Anonym skriver:

Som overskriften lyder så er jeg ved at gå HELT bed over at den baby ikke gider at komme ud!!

ja, jeg burde nok ikke pyller alt for meget da der er Andre har det værre end mig - men LIGE nu har jeg Virkelig Ondt af mig selv

HELE min krop klør så sindssygt at jeg ikke kan finde ro - har nu lagt i 3 timer og vendt og drejet mig og kløet !!! Jeg har MAX kvalme og min mave rumler som om den ikke har set mad i 14 dage!!!!

har i dag ramt 38+0 og er stærkt plaget af alle slags graviditets gener og vil bare gerne have min krop tilbage

Jeg ønsker på INTET TIDSPUNKT AT FØDE PÅ SØNDAG - og jeg bliver SÅ ked af det hvis baby melder ankomst der  (privat årsag) 

Sender dig masser af ve støv.. Ved hvordan det føles 

Anmeld Citér

20. august 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Få lige tjekket den kløe.

Man kan udvikle leverkløe og det er ikke ønskværdigt når man er gravid så jeg ville lige runde lægen i morgen og få taget en blodprøve. 

Anmeld Citér

20. august 2015

Benjamins'mor

Jeg ville få tjekket den kløe. 

Da jeg ramte 35+0 med min datter fik jeg også voldsomt kløe, og jeg havde graviditetsbetinget lever kløe. 

Alt efter hvor slemt det er får man enten piller, creme at smører med eller bliver sat i gang hvis man er langt nok henne. 

Mit kløede for vildt, men var ikke slemt nok til at blive sat i gang så jeg kom på pille kur. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.