24+2 og mærker sjældent spark.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
7 svar
4 synes godt om
19. august 2015

Os&lilledig

Jeg er 24+2.. Mærker dagligt at han "mosler rundt" derinde.. Føles lidt som om en nerve der "hopper af", rundt omkring i mave området.. Men mærker stort set aldrig rigtige spark. Er ikke i tvivl om at han ligger ret dybt derinde, og jeg er ret høj så han har masser af plads siger jordmoderen.. Er der andre som er så langt som jeg som sjældent mærker direkte spark..? Og er det ok..?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Os&lilledig skriver:

Jeg er 24+2.. Mærker dagligt at han "mosler rundt" derinde.. Føles lidt som om en nerve der "hopper af", rundt omkring i mave området.. Men mærker stort set aldrig rigtige spark. Er ikke i tvivl om at han ligger ret dybt derinde, og jeg er ret høj så han har masser af plads siger jordmoderen.. Er der andre som er så langt som jeg som sjældent mærker direkte spark..? Og er det ok..?

I min sidste graviditet der havde jeg i hvert fald foranliggende moderkage, så de der mærkbare spark de kom først omkring uge 30 - så jeg ville ikke blive bekymret så længe du mærker ham hver dag <3 

Anmeld Citér

19. august 2015

Os&lilledig

Jegkiggerpåfugle skriver:

I min sidste graviditet der havde jeg i hvert fald foranliggende moderkage, så de der mærkbare spark de kom først omkring uge 30 - så jeg ville ikke blive bekymret så længe du mærker ham hver dag <3 

Min ligger bagtil, så burde kunne mærke mere.. Var akut på fødegangen 23+4, og der sagde hun at så høje mennesker som jeg, ofte mærker mindre pga alt pladsen, men at jeg SKULLE mærke ham dagligt. Så  blev pludselig i tvivl om det jeg mærkede var godt nok. 

Anmeld Citér

19. august 2015

hmg86

Os&lilledig skriver:

Min ligger bagtil, så burde kunne mærke mere.. Var akut på fødegangen 23+4, og der sagde hun at så høje mennesker som jeg, ofte mærker mindre pga alt pladsen, men at jeg SKULLE mærke ham dagligt. Så  blev pludselig i tvivl om det jeg mærkede var godt nok. 

At han mosler rundt er jo også at mærke ham... jeg har også en baby i maven der hellere ruller og laver kolbøtter end direkte sparker, men jeg er så også 32+1 nu så pladsen er lidt knap efterhånden..

Anmeld Citér

19. august 2015

S*DD

Os&lilledig skriver:

Jeg er 32 uger henne og jeg mærker stadig sjældent spark men mere at hun vender og drejer sig.  bare jeg kan mærke hende er jeg glad. Jeg sagde det til jordemoder og hun sagde det var fint så længe jeg mærkede aktivitet. 

Anmeld Citér

19. august 2015

Mama93

Jeg er 30 uger henne, og her er han også mere til at rulle rundt end spark 

Anmeld Citér

20. august 2015

Os&lilledig

Er bare SÅ træt af at være bekymret hele tiden.. Tænker tit "var det ham". Med kraftige spark ville man ikke være i tvivl. 

Anmeld Citér

20. august 2015

Mama93

Os&lilledig skriver:

Er bare SÅ træt af at være bekymret hele tiden.. Tænker tit "var det ham". Med kraftige spark ville man ikke være i tvivl. 

Det forstår jeg godt, hvis jeg ligger på siden så kan jeg tydelig mærke at han sparker, eller hvis jeg spiser noget sødt hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.