Burde jeg gå til lægen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

jeg er ny her og vil gerne være anonym! 

Jeg burde have fået min mens for 10 dage siden, men den er ikke kommet - for 3 dage siden tog jeg en test og den var negativ.

Kan man godt være gravid, selvom testen viser negativt?

min mens kommer aaltid til tiden, men det er den så ikke denne gang og det gør mig meget urolig..

burde jeg ringe til lægen og få et underlivs tjek eller noget i den stil?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2015

fru_winther

Anonym skriver:

Hej alle sammen

jeg er ny her og vil gerne være anonym! 

Jeg burde have fået min mens for 10 dage siden, men den er ikke kommet - for 3 dage siden tog jeg en test og den var negativ.

Kan man godt være gravid, selvom testen viser negativt?

min mens kommer aaltid til tiden, men det er den så ikke denne gang og det gør mig meget urolig..

burde jeg ringe til lægen og få et underlivs tjek eller noget i den stil?

Jeg syns du skal ringe. Det skader aldrig. Men det kan også skyldes ting som stress, begyndene overvægt osv 

Anmeld Citér

19. august 2015

Anonym trådstarter

fru_winther skriver:

Jeg syns du skal ringe. Det skader aldrig. Men det kan også skyldes ting som stress, begyndene overvægt osv 

Har bare overhovedet ikke været stresset og har ikke taget på (vejer det jeg skal) 

Anmeld Citér

19. august 2015

fru_winther

Anonym skriver:

Har bare overhovedet ikke været stresset og har ikke taget på (vejer det jeg skal) 

Der går jo noget tid dør man kan tjekke det. Er selv i barnløshedsbegandling og der plejer man at skulle vente 14 dage fra befrugtning til graviditetstest. Men i forbindelse med behandling, får man også noget der kan give en falsk positiv, så er ikke sikker.

Har du kvalme, ømme bryster eller noget? 

Anmeld Citér

19. august 2015

Anonym trådstarter

fru_winther skriver:

Der går jo noget tid dør man kan tjekke det. Er selv i barnløshedsbegandling og der plejer man at skulle vente 14 dage fra befrugtning til graviditetstest. Men i forbindelse med behandling, får man også noget der kan give en falsk positiv, så er ikke sikker.

Har du kvalme, ømme bryster eller noget? 

Har lidt mens smerter engang i mellem - udover det har jeg ømme brystvorter, kvalme og er meget træt

Anmeld Citér

19. august 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Prøv at teste igen 

Anmeld Citér

19. august 2015

fru_winther

Anonym skriver:

Har lidt mens smerter engang i mellem - udover det har jeg ømme brystvorter, kvalme og er meget træt

Ja det er jo graviditetstegn.

Har prøvet før der gik længe før jeg fik en positiv test. Men der sad den så også uden for livmoderen 

Jeg ville tage til den læge. De tager jo også en test og kan sende dig til en blodprøve om ikke andet som kan slå det helt fast 

Men nogen er længere om at danne hcg end andre (graviditetshormon)

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Meyer skriver:

Prøv at teste igen 

Testede igen i går, stadig negativ 

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

fru_winther skriver:

Ja det er jo graviditetstegn.

Har prøvet før der gik længe før jeg fik en positiv test. Men der sad den så også uden for livmoderen 

Jeg ville tage til den læge. De tager jo også en test og kan sende dig til en blodprøve om ikke andet som kan slå det helt fast 

Men nogen er længere om at danne hcg end andre (graviditetshormon)

Ja, det er gravidtetstegn! Ikke for at lyde klam, men er begyndt at få virkelig meget udflåd, kunne det have noget med det at gøre? Ved du det :-)

åååh nej, håber ikke det er derfor jeg tester negativt

Ja, nu tror jeg altså at jeg vil ringe til lægen i morgen og bestille tid - har stadig ikke fået mens og testede negativt igen igår 

Anmeld Citér

21. august 2015

fru_winther

Anonym skriver:

Ja, det er gravidtetstegn! Ikke for at lyde klam, men er begyndt at få virkelig meget udflåd, kunne det have noget med det at gøre? Ved du det :-)

åååh nej, håber ikke det er derfor jeg tester negativt

Ja, nu tror jeg altså at jeg vil ringe til lægen i morgen og bestille tid - har stadig ikke fået mens og testede negativt igen igår 

Jeg ved det ikke. Men blodprøver er vejen frem til et ægte svar, som kan give ro. Held og lykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.