Jeg har været sammen med min mand i 8 år.
2 år inde i forholdet fik jeg nok af hans jalousi. Jeg har aldrig været ham utro, eller givet ham grund til at tro det. Jeg fandt en psykolog som var ny udklækket. Hun havde været studievejleder på en skole hele sit liv og var derfor ikke så tør og kedelig. Vi fandt frem til at hans mor havde været hans far utro og det samme havde faderens efterfølgende kæreste. Hans bedste ven, mistede sin kæreste igennem 2 år til en anden ven, og han havde derfor ikke nogen god relation til parforhold. happy endings fandtes bare ikke. Efter et par gange var han kureret! Hvordan fatter jeg ikke. Men hun fungere egentligt bare som en tolk.
Hvis det ikke var for hende var vi ikke sammen idag og gift på første år
komunikation er vejen frem. Vi har nu et godt og solidt parforhold, som jeg ikke ville bytte for noget i verden!!
Men når det så er sagt... så tror jeg også det kan være for sent i enkelte tilfælde.
Jeg syns det er godt i vælger at arbejde på det, da i også har børn. Og første skridt frem er at erkende sine fejl som du så flot gør her. Det kan være meget svært. Vi ser jo helst den anden part som problemet.
Men så får du altså også en mindre skideballe! Jeg er opdraget med at selvmord er en egoistisk handling, og at true med det er lige så. Så den håber jeg at du lægger på hylden og undskylder for. Det kan være ting som det, som giver en følelse af vrede, og derved giver ham den kolde side. Det kan selvfølgelig også skyldes andre ting
Held og lykke med det
Anmeld
Citér