Forbereder mig på fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
2 svar
1 synes godt om
18. august 2015

Anonym trådstarter

Spørgsmål til brug af laktulose.

ved min sidste fødsel fik jeg selvfølgelig en klyx en times tid eller to inden fødslen for at tømme mine tarme. Men under fødslen følte jeg alligevel at der sad afføring i vejen og havde afføringstrang. Undskyld detaljerne. 

Men nu tænker jeg så. Jeg har termin på søndag så føde skal jeg jo snart uanset hvad. 

Kan jeg hjælpe mig selv, ved at tage laktulose dagligt, for at holde min afføring Lind.

nogle erfaringer på området?? 

Skal til JM om to dage og snakker med hende om det, men ville lige høre jer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

FN

Anonym skriver:

Spørgsmål til brug af laktulose.

ved min sidste fødsel fik jeg selvfølgelig en klyx en times tid eller to inden fødslen for at tømme mine tarme. Men under fødslen følte jeg alligevel at der sad afføring i vejen og havde afføringstrang. Undskyld detaljerne. 

Men nu tænker jeg så. Jeg har termin på søndag så føde skal jeg jo snart uanset hvad. 

Kan jeg hjælpe mig selv, ved at tage laktulose dagligt, for at holde min afføring Lind.

nogle erfaringer på området?? 

Skal til JM om to dage og snakker med hende om det, men ville lige høre jer 

Det tænker jeg er en dårlig ide, det vil være unødvendig stress af din krop, og det er altså heller ikke sundt for hverken dig eller baby hvis du har diarré nu og måske 2 uger frem. Desuden er det vist ret normalt at ha følelsen af at skulle af med noget under fødslen, ligesom det er normalt at komme til at slippe noget. 

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym trådstarter

FN skriver:

Det tænker jeg er en dårlig ide, det vil være unødvendig stress af din krop, og det er altså heller ikke sundt for hverken dig eller baby hvis du har diarré nu og måske 2 uger frem. Desuden er det vist ret normalt at ha følelsen af at skulle af med noget under fødslen, ligesom det er normalt at komme til at slippe noget. 

Tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.