sne190810 skriver:
Jeg har haft nogle bukser, bluser og sådan fra Royal Rebels da min datter var omkring de 3-4 år.
Jeg var fint tilfreds med det, især bukserne. Min datter er smal i livet, og de sad godt. Udover var det i stof, uden at ligne jogginbukser. Det ene par var i grå med glimmer i stoffet, til stor glæde for min datter (og til at holde ud for moren, da det faktisk så pænt ud, uden at være for meget glimmer-glimmer).
Jeg syntes det er pænt, fordi det formår at have detaljer uden det bliver for voksent at se på, hvis du forstår. Kan godt anbefale det :-)
Det er lige præcist det jeg godt kan lide. Min 6 årige datter bruger str. 140, og rigtigt meget tøj i den størrelse er jo naturligt nok beregnet til meget større piger, men den her kollektion fra RR har farver, uden at være for meget, er lidt fræk på en "stor pige" måde (i modsætning til en "lille teenager" måde, hvis det giver mening) og samtidigt er det noget hun kan røre sig i.
Og fordi min datter er så stor, bliver hun også ofte taget for at være meget ældre, hvilket betyder at folk nogen gange har helt urealistiske forventinger til hende, og det er der ingen grund til at understrege yderligere, ved at klæde hende som en teenager.
Jeg har været rigtigt glad for Kools, men min datter synes det er lige hidsigt nok i farven, og ingen af os er så meget til Pompdelux. Min datter synes det er for pussenusset, og jeg er ikke så imponeret af udsvingene i kvaliteten.
Hvordan er RR i størrelsen?
Anmeld
Citér