Royal Rebels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. august 2015

Skouboe

Jeg havde egentligt planlagt at sy alt pigernes vintertøj selv, simpelthen fordi jeg har svært ved at finde noget, jeg synes er pænt, passende og i den rigtige kvalitet til ungerne. Jeg overvejer dog at bløde lidt op på den plan - dels fordi jeg har et rigtigt travlt efterår, og ikke så meget tid til at sy, som jeg gerne vil, og dels fordi jeg er kommet til at kigge i Royal Rebels' efterårskatalog...

Så, er der nogen der har erfaring med deres tøj? Hvordan er pasformen, stofkvaliteten og hvordan er de i størrelserne?

Er der andet jeg bør vide?

http://issuu.com/videbaek/docs/royal_2015_issuu_b1208e76f1dc2d/1 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

sne190810

Jeg har haft nogle bukser, bluser og sådan fra Royal Rebels da min datter var omkring de 3-4 år. 

Jeg var fint tilfreds med det, især bukserne. Min datter er smal i livet, og de sad godt. Udover var det i stof, uden at ligne jogginbukser. Det ene par var i grå med glimmer i stoffet, til stor glæde for min datter (og til at holde ud for moren, da det faktisk så pænt ud, uden at være for meget glimmer-glimmer). 

Jeg syntes det er pænt, fordi det formår at have detaljer uden det bliver for voksent at se på, hvis du forstår. Kan godt anbefale det :-)

Anmeld Citér

18. august 2015

sne190810

Jeg har haft nogle bukser, bluser og sådan fra Royal Rebels da min datter var omkring de 3-4 år. 

Jeg var fint tilfreds med det, især bukserne. Min datter er smal i livet, og de sad godt. Udover var det i stof, uden at ligne jogginbukser. Det ene par var i grå med glimmer i stoffet, til stor glæde for min datter (og til at holde ud for moren, da det faktisk så pænt ud, uden at være for meget glimmer-glimmer). 

Jeg syntes det er pænt, fordi det formår at have detaljer uden det bliver for voksent at se på, hvis du forstår. Kan godt anbefale det :-)

Anmeld Citér

18. august 2015

Skouboe

sne190810 skriver:

Det er lige præcist det jeg godt kan lide. Min 6 årige datter bruger str. 140, og rigtigt meget tøj i den størrelse er jo naturligt nok beregnet til meget større piger, men den her kollektion fra RR har farver, uden at være for meget, er lidt fræk på en "stor pige" måde (i modsætning til en "lille teenager" måde, hvis det giver mening) og samtidigt er det noget hun kan røre sig i.

Og fordi min datter er så stor, bliver hun også ofte taget for at være meget ældre, hvilket betyder at folk nogen gange har helt urealistiske forventinger til hende,  og det er der ingen grund til at understrege yderligere, ved at klæde hende som en teenager.

Jeg har været rigtigt glad for Kools, men min datter synes det er lige hidsigt nok i farven, og ingen af os er så meget til Pompdelux. Min datter synes det er for pussenusset, og jeg er ikke så imponeret af udsvingene i kvaliteten.

Hvordan er RR i størrelsen? 

Anmeld Citér

18. august 2015

pernille.23

Jeg har været fint tilfreds, dog købte jeg nogle tank tops, som jeg sys var små i str. 

Anmeld Citér

18. august 2015

Skouboe

pernille.23 skriver:

Jeg har været fint tilfreds, dog købte jeg nogle tank tops, som jeg sys var små i str. 

Har du en fornemmelse af om det er generelt at det er lidt småt i størrelsen, eller er var toppene et enkeltstående tilfælde?

Anmeld Citér

18. august 2015

Mamalou

Min søn har haft lidt fra det mærke og jeg har intet at sætte på kvalitet og mindes også at størrelsen er passende. 

Jeg kiggede lige deres katalog igennem og elsker at det er pænt og behageligt tøj uden at være alt for jogging agtigt, hvis du kan følge mig? 

Anmeld Citér

18. august 2015

Skouboe

Mamalou skriver:

Min søn har haft lidt fra det mærke og jeg har intet at sætte på kvalitet og mindes også at størrelsen er passende. 

Jeg kiggede lige deres katalog igennem og elsker at det er pænt og behageligt tøj uden at være alt for jogging agtigt, hvis du kan følge mig? 

Ja, det er også min tanke. Jeg tror jeg ender med at måtte supplere lidt med noget fra deres kollektion. 

Anmeld Citér

19. august 2015

pernille.23

Skouboe skriver:

Har du en fornemmelse af om det er generelt at det er lidt småt i størrelsen, eller er var toppene et enkeltstående tilfælde?

Overdele sys jeg er lidt små bukserne passer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.