Hvor langt er jeg henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
8 svar
4 synes godt om
18. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg har bøvlet med ingen mens og voldsomme underlivs smerter. I tre mdr.. Har ikke haft mens i de 3 mdr efter ppille stop.. 

Var til læge i dag fordi jeg havde smerter og han sagde "tillykke du er gravid". Men da jeg var på sygehuset den 5 aug. Havde de en negativ.. Hvordan regner jeg tingene ud ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

Hectar

Anonym skriver:

Jeg har bøvlet med ingen mens og voldsomme underlivs smerter. I tre mdr.. Har ikke haft mens i de 3 mdr efter ppille stop.. 

Var til læge i dag fordi jeg havde smerter og han sagde "tillykke du er gravid". Men da jeg var på sygehuset den 5 aug. Havde de en negativ.. Hvordan regner jeg tingene ud ?

Så tror jeg kun at en terminsscanning kan hjælpe dig med en terminsdato

Anmeld Citér

18. august 2015

Rikkemor89

Tror osse du skal have en scanning for at se hvor langt du er henne..

Da jeg ventede min dreng tilbage i år 2009 til 2010 havde jeg ikke haft mens i 4 mdr og da jeg fandt ud af at jeg var gravid var jeg ikke andet end 4 uger henne..

Anmeld Citér

18. august 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Har din læge ikke vejledt dig i det videre forløb? Hvis du er gravid, og ikke har haft mens i 3 måneder, vil kun en scanning kunne bestemme hvor langt du er henne. Sådan én bør din læge derfor henvise dig til. Held og lykke. 

Anmeld Citér

18. august 2015

Hapiness is motherhood

Jeg fik også en henvisning til scanning fra min læge. og TILLYKKE!

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym trådstarter

I følge lægerne på Kolding sygehus, så er jeg 6-7 uger henne  

en god app til at holde styr på det og hvor jeg kan putte uger ind 

Anmeld Citér

19. august 2015

Christina89

Må altså lige spørge dig... Havde du nogle tegn på graviditet udover mavesmerter?? Og har du haft testet for nylig hjemme? Jeg står i samme situation, jeg fik fjernet min hormonspiral den 3/6, mens to dage efter, og siden da har jeg ikke set skyggen af den (2,5 måned nu). Har testet 4 gange under forløbet, men negative... Synes dog, at jeg er voldsomt træt for tiden og har også mavesmerter. Skal til lægen fredag..... Men jeg har bare tænkt, at det i hvert fald ikke kan være en graviditet så...

Og tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

20. august 2015

Anonym trådstarter

Christina89 skriver:

Må altså lige spørge dig... Havde du nogle tegn på graviditet udover mavesmerter?? Og har du haft testet for nylig hjemme? Jeg står i samme situation, jeg fik fjernet min hormonspiral den 3/6, mens to dage efter, og siden da har jeg ikke set skyggen af den (2,5 måned nu). Har testet 4 gange under forløbet, men negative... Synes dog, at jeg er voldsomt træt for tiden og har også mavesmerter. Skal til lægen fredag..... Men jeg har bare tænkt, at det i hvert fald ikke kan være en graviditet så...

Og tillykke med graviditeten

Havde ingen tegn og har det stadig ikke synes jeg andet end at jeg er raskløs og oppustet. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Christina89

Anonym skriver:

Havde ingen tegn og har det stadig ikke synes jeg andet end at jeg er raskløs og oppustet. 

Har du selv kunne teste positivt?

Har været ved lægen med det i dag, men fik bare at vide, at det er meget normalt, at ens mens kan være "forsinket" efter fjernelse af hormonspiral.. Synes bare, at 2,5 måned er længe.. Er også begyndt at være voldsomt træt og tisser konstant, men jeg gider bare ikke rigtig teste - har jeg ikke gjort i 3 uger, tror jeg. Tror ikke, at den er der. Det ville virke urealistisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.