Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2015

xStinepigen

Hej alle sammen

Jeg er på 3 dagen i dag, og synes godt nok jeg har haft mange plukveer de sidste tre dage? De gør ikke ondt. Har bare generelt ømhed i lænden npr jeg ligger ned, så det bekymre mig ikke jeg we list øm ser, trods plukveer. 

Men de kommer ofte selvom jeg bare ligger og slapper af, ikke bevæger mig eller noget som helst. Ville i kontakte lægen? Hvis det evt var blærebtændelse, selvom der intet var i irinprøvwn hos jordemoderen? Kan det skyldes sukker i urinen? Er kaldt til sukker belastningstest i morgen .. Er kun 24+2 , aå bliver en smule bekymret at jeg får sp mange plukveer .. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

S*DD

xStinepigen skriver:

Hej alle sammen

Jeg er på 3 dagen i dag, og synes godt nok jeg har haft mange plukveer de sidste tre dage? De gør ikke ondt. Har bare generelt ømhed i lænden npr jeg ligger ned, så det bekymre mig ikke jeg we list øm ser, trods plukveer. 

Men de kommer ofte selvom jeg bare ligger og slapper af, ikke bevæger mig eller noget som helst. Ville i kontakte lægen? Hvis det evt var blærebtændelse, selvom der intet var i irinprøvwn hos jordemoderen? Kan det skyldes sukker i urinen? Er kaldt til sukker belastningstest i morgen .. Er kun 24+2 , aå bliver en smule bekymret at jeg får sp mange plukveer .. 

Så længe de ikke gør ondt er de ok 

Anmeld Citér

18. august 2015

xStinepigen

S*DD skriver:

Så længe de ikke gør ondt er de ok 

Også bornjeg hsr dem næsten hele tiden ?

Anmeld Citér

18. august 2015

Milas14

Jeg har osse mange plukkeveer og nogen gør ondt. Jeg kontaktede lægen for 14 dage siden og havde en blærebetændelse

Har stadig mange plukkeveer og har fået afvide at jeg skal tage det med ro og blive aflastet lidt

Er 4 gangsgravid, så det er vidst helt normalt. 

31+4

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.