En helt ny Emma...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Emmaskatten

....har jeg fået efter jeg er stoppet med at amme!!!!!!
Hun sover meget bedre, er ikke så tit sulten, mor og far har været selv i biografen.......ja det hele er blevet så meget lettere....
Simpelthen så dejligt at få sine babser igen...(ikke mindst for farmand...hihi)
Ville bare lige fortælle hvor glad jeg er!!!

Kæmpe kæmpe knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Honningblomst

Emmaskatten skriver:

....har jeg fået efter jeg er stoppet med at amme!!!!!!
Hun sover meget bedre, er ikke så tit sulten, mor og far har været selv i biografen.......ja det hele er blevet så meget lettere....
Simpelthen så dejligt at få sine babser igen...(ikke mindst for farmand...hihi)
Ville bare lige fortælle hvor glad jeg er!!!

Kæmpe kæmpe knus herfra

Hvor skønt...tillykke...jeg har med alle mine tre først følt mig som menneske igen efter jeg stoppede med at amme. Det er skønt at amme og det helt rigtige, men for pokker da det er også dejligt at blive sig selv igen.
Knus..

Anmeld

16. september 2009

Emmaskatten

Eva skriver:

Hvor skønt...tillykke...jeg har med alle mine tre først følt mig som menneske igen efter jeg stoppede med at amme. Det er skønt at amme og det helt rigtige, men for pokker da det er også dejligt at blive sig selv igen.
Knus..

Ja nemlig....nu føler jeg mig helt som en kvinde igen....havde helt glemt hvordan det føles!!!!!
Bliver skønt at skulle til fest i weekenden og have en festlig top på og ikke sådan en der skal være praktisk.....du ved nok!!hehe

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Emmaskatten skriver:

Ja nemlig....nu føler jeg mig helt som en kvinde igen....havde helt glemt hvordan det føles!!!!!
Bliver skønt at skulle til fest i weekenden og have en festlig top på og ikke sådan en der skal være praktisk.....du ved nok!!hehe

Ved præcis hvad du mener...ihh, så skal du da rigtig feste igennem... dejligt..

Anmeld

16. september 2009

Emmaskatten

glemte da også lige at fortælle at hun har sovet igennem for aller første gang de sidste 2 nætter...............weeeee er så glad så glad....

Anmeld

16. september 2009

Honningblomst

Emmaskatten skriver:

glemte da også lige at fortælle at hun har sovet igennem for aller første gang de sidste 2 nætter...............weeeee er så glad så glad....

Hvor skønt...det giver lige den energi man har manglet.
Min den ældste sov ikke igennem før han stoppede med at blive ammet...de to andre vænnede vi af medd et da de var 5-6 mdr, for der kunne jeg ikke holde det natteroderi ud mere...for det er sgu hårdt..
Knus og tillykke igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.