Eksperthjælp: Hvor stor er min mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. august 2015

Karina Isolde Balslev

Hej
Det lyder måske mærkeligt, men hvor stor vil ens mave cirka være når man er 4 uger henne?
Det er første gang jeg er gravid, og derfor er jeg meget nysgerrig omkring det hele

Karinas svar

Kære gravid

Stort tillykke og varmt velkommen til baby - det er et stort øjeblik når graviditeten er en realitet

Du er i 5. uge og det vil sige at baby nu er mlm 1 og 2 mm lang.

Som udgangspunkt er der ingen synlige tegn på graviditet allerede i uge 4. Du kan højst sandsynligt selv mærke en forskel, men der går nogle/flere uger endnu før det bliver synligt for folk omkring dig.  

Det er forskelligt fra kvinde til kvinde hvor stor maven er og bliver - det kommer an på fx kropsbygning, spisevaner, livsstil og sundhedstilstand. 

Hvis du har lyst til at få inspiration bl.a. til hvordan du skaber en sund og kærlig tilknytning til baby allerede i graviditeten er du velkommen til at hente min gratis guide via linket her: http://trygfoedsel.dk/nyhedsbrev/

Jeg ønsker dig en skøn og 'struttende' graviditet

De bedste hilsner

Karina Isolde

Karina tilbyder alternativ fødselsforberedelse med udgangspunkt i den sunde og naturlige fødsel som individuelle forløb i Gentofte og privat, hold og workshops i København og fødselshjælp i Københavnsområdet.

Se Karinas hjemmeside: TrygFoedsel.dk - her kan du også tilmelde dig nyhedsbrevet og få "3 tips til en tryg fødselsoplevelse" ganske gratis.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.