Brug for hjælp mht slimprop!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
9 svar
1 synes godt om
17. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg er idag 18+3, og for knap 2 timer siden, var jeg på toilettet hvor jeg tørrede en ordentlig klat slim af. Er næsten sikker på det er slimproppen der allerede er gået. 

Har snakket med en jordmoder på fødegangen, der rådede mig til at søge egen læge imorgen, men nu går jeg bare og frygter der er noget galt, og at jeg skal føde lang tid før tid 

har haft ondt i underlivet den sidste uges tid, har været ved jordemoderen 2 gange, hvor de siger det er normalt med flere plukkeveer som andengangs fødende. 

Jeg mistede i januar i uge 8-9 stykker, og har derfor ville vente længe med at fortælle nogle om graviditeten. Nu har vi i weekenden så fortalt vores barn og familie det, og nu er jeg bare så bange for der gåe noget galt 

er der nogle der har prøvet det samme, og hvor det hele alligevel er gået godt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er idag 18+3, og for knap 2 timer siden, var jeg på toilettet hvor jeg tørrede en ordentlig klat slim af. Er næsten sikker på det er slimproppen der allerede er gået. 

Har snakket med en jordmoder på fødegangen, der rådede mig til at søge egen læge imorgen, men nu går jeg bare og frygter der er noget galt, og at jeg skal føde lang tid før tid 

har haft ondt i underlivet den sidste uges tid, har været ved jordemoderen 2 gange, hvor de siger det er normalt med flere plukkeveer som andengangs fødende. 

Jeg mistede i januar i uge 8-9 stykker, og har derfor ville vente længe med at fortælle nogle om graviditeten. Nu har vi i weekenden så fortalt vores barn og familie det, og nu er jeg bare så bange for der gåe noget galt 

Medmindre, der er tale om en ret stor mængde slim, så tror jeg ikke at det er proppen.  Da min gik under veer, blev der ved med at komme store mængder slim ud, og det er proppen. Det andet man oplever er blot almindelig slimet udflåd som rigtig mange døjer med under graviditet.

Skulle det mod forventning være slimproppen, kan den gendannes

Anmeld Citér

17. august 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Medmindre, der er tale om en ret stor mængde slim, så tror jeg ikke at det er proppen.  Da min gik under veer, blev der ved med at komme store mængder slim ud, og det er proppen. Det andet man oplever er blot almindelig slimet udflåd som rigtig mange døjer med under graviditet.

Skulle det mod forventning være slimproppen, kan den gendannes

På størrelse med en 1-2 krone. Sådan gele agtigt. Synes den mindede om den klat slim da min slimprop gik med min datter. 

Derfor er jeg så nervøs. 

Anmeld Citér

17. august 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

På størrelse med en 1-2 krone. Sådan gele agtigt. Synes den mindede om den klat slim da min slimprop gik med min datter. 

Derfor er jeg så nervøs. 

Det tror jeg slet slet ikke er proppen. Det lyder som alm. graviditets udflåd.

Så ro, og hvile og dybe vejrtrækninger 

Anmeld Citér

17. august 2015

Bebe89

Okay her er et lidt nasty svar! Men! Jeg har MEGET udflåd i perioder. Også i "klumper" i de størrelser og jeg tror bestemt at min slimprop sidder der endnu. Jeg har i hvert fald hørt at det er normalt med øget udflåd under graviditeten, så det trøster jeg mig med!  men selvfølgeligt skal du holde øje med det hvis det fortsætter i meget store mængder. Held og lykke! 

Anmeld Citér

17. august 2015

Mom2

Anonym skriver:

Ro på, slimproppen kan godt gå flere gange under graviditeten og det er ikke farligt..

Anmeld Citér

18. august 2015

2721

Jeg ville ikke være bekymret

jeg er i uge 24 og har siden jeg var i uge 7 produceret voldsomt meget slim

Her er der nok mere end en 2 krone flere gange dagligt og Jeg syntes på ingen måde det er behageligt, men normalt er det.

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Jeg ville ikke være bekymret

jeg er i uge 24 og har siden jeg var i uge 7 produceret voldsomt meget slim

Her er der nok mere end en 2 krone flere gange dagligt og Jeg syntes på ingen måde det er behageligt, men normalt er det.

Også sådan noget gele agtigt noget? 

Anmeld Citér

18. august 2015

2721

Anonym skriver:

Også sådan noget gele agtigt noget? 

Jep

Anmeld Citér

18. august 2015

FN

Som en anden skriver, slimproppen eller dele af den, kan gå og blive gendannet igen flere gange under en graviditet, så du skal ikke være nervøs. Desuden er det også fuldstændig normalt med meget og anderledes udflåd under graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.