Hvornår testede i positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2015

Maj 1978

MH95 skriver:

hvornår testede i første gang positivt??

er gået 8 dage over forventet mens, men testen var negativ...

Jeg testede positiv 3+3... 

Og er nu 4+6. Min mens kom aldrig. 

Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2015

Moster20

Chellie skriver:

Hvis du gerne vil være gravid, kan dét alene faktisk godt give graviditets-symptomer. Jeg havde rigtig meget af det, hver eneste måned, det første års tid vi prøvede, inden jeg fandt så meget ro, at de gik væk igen.. 

Ja, det rigtigt! Men vi har snakket om at få børn, men ikke noget vi har planlagt nu og her (selvom en baby er mere en hjertelig velkommen) - de første dage tænkte jeg ikke på andet og fik selvfølgelig alle symptomerne!

men efter 4 dage og 3 negative tests, så droppede jeg ligesom den tanke - men da jeg stadig ikke har fået min mens, tog jeg en test til!

hvor længe kan man blive ved med at udsætte sin mens, når jeg ikke engang tror jeg er gravid mere? 

Anmeld Citér

17. august 2015

Moster20

Maj 1978 skriver:

Jeg testede positiv 3+3... 

Og er nu 4+6. Min mens kom aldrig. 

Krydser fingre for dig 

Åhh stort tillykke til dig og tak skal du have 

Anmeld Citér

19. august 2015

Chellie

MH95 skriver:

Ja, det rigtigt! Men vi har snakket om at få børn, men ikke noget vi har planlagt nu og her (selvom en baby er mere en hjertelig velkommen) - de første dage tænkte jeg ikke på andet og fik selvfølgelig alle symptomerne!

men efter 4 dage og 3 negative tests, så droppede jeg ligesom den tanke - men da jeg stadig ikke har fået min mens, tog jeg en test til!

hvor længe kan man blive ved med at udsætte sin mens, når jeg ikke engang tror jeg er gravid mere? 

Jeg giver dig helt ret, det virker lidt sært .. Måske har du slet og ret sprunget en cyklus over? Hvis du er meget bekymret, ville jeg ringe og spørge lægen, hvis jeg var dig .. Det giver, om ikke andet, lidt ro i sindet.

Anmeld Citér

19. august 2015

stinemavepine

Kroppen er sindssyg tricky. Min mens er to gange stoppet i flere måneder uden jeg testede positiv. Stress og tanker påvirker utroligt meget. Som en anden skriver, så giv evt lægen et kald - i hvert fald hvis der går længere tid sådan. 

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

19. august 2015

Moster20

Okay, tak skal i have - tror jeg ringer til lægen i morgen! Better safe than sorry 

Anmeld Citér

19. august 2015

Moster20

Chellie skriver:

Jeg giver dig helt ret, det virker lidt sært .. Måske har du slet og ret sprunget en cyklus over? Hvis du er meget bekymret, ville jeg ringe og spørge lægen, hvis jeg var dig .. Det giver, om ikke andet, lidt ro i sindet.

Ja, det er også det jeg tænker! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.