Hjælp hvad skal jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2015

Anonym trådstarter

Hej  

jeg står lige nu og er 4 uger henne.

jeg vil gerne beholde barnet, men er ikke meget for at fortælle min far og mor det i nu, fordi jeg for 4 måneder siden midste mit første barn, men har tænke mig at gemme maven indtil jeg er sikker på at barnet er sundt og rask.

men hvor stor vil maven cirka være når jeg er 12 uger henne? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Nu forstår jeg på dig at du har været gravid før. Maven på de fleste vokser hurtigere når man har været gravid før. 

Men generelt er det meget individuelt. Jeg er førstegangs og jeg kunne skjule det længe - helt indtil 17-18 stykker.. Man kunne intet se i uge 12, måske lidt om aften, men ellers ikke. 

Hvis du vil skjule det til uge 12 så forsøg at skjul det. Løse trøjer, kjoler, tunikaer osv kan man komme langt med. 

Anmeld Citér

17. august 2015

Abracadabra

Anonym skriver:

Hej  

jeg står lige nu og er 4 uger henne.

jeg vil gerne beholde barnet, men er ikke meget for at fortælle min far og mor det i nu, fordi jeg for 4 måneder siden midste mit første barn, men har tænke mig at gemme maven indtil jeg er sikker på at barnet er sundt og rask.

men hvor stor vil maven cirka være når jeg er 12 uger henne? 

Jeg er bekymret for, hvorfor din mor og far ikke må vide det? Er du meget ung, ikke selvforsørgende, uden egen bolig? Hvad siger barnefaderen? Fik du en abort for 4 måneder siden? 

Anmeld Citér

17. august 2015

Chellie

Jeg er kun godt 10 uger henne, og gravid første gang. Jeg kæmper med at skjule det allerede, og flere har lugtet lunten.. Så, det er utrolig forskelligt! Hvor langt var du sidst? Måske kan du få en indikation fra hvordan du så ud før?

Anmeld Citér

17. august 2015

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg er bekymret for, hvorfor din mor og far ikke må vide det? Er du meget ung, ikke selvforsørgende, uden egen bolig? Hvad siger barnefaderen? Fik du en abort for 4 måneder siden? 

Nej jeg miste barnet. 

Jeg bor alene, og faren til barnet ved det godt, og han er med på at vi skal holde det hemmeligt ind til da 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.