Gør jeres også det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. august 2015

Anonym trådstarter

min dreng er lige blevet 7 mdr. Og utrolig nem og dejlig men jeg er så småt begyndt at krumme tæer hver gang vi nærmer os spise tid. 

Han har fået mos og grød siden han var 4 mdr nu. 

Havde en kort periode hvor han bare lukkede munden i så snart skeen kom. Her hjalp det at give ham en ske i hånden. Men det gik godt i kort tid og så startede han med at så snart han havde fået en skefuld i munden så kommer tungen ud og så står der springvand at mad ud over det hele. 

Enten det ellers kigger han rundt alle steder end lige mig. Han vender sig om og sidder og bidder i stolens ryglæn eller vipper sig forover og kigger ned i gulvet. 

Det der ellers er en hyggelig stund er bare blevet en timelang tålmodighedsprøvelse for mig.

han havde givet udtryk for at han var klar til noget grovere og efter lidt forsøg fandt i frem til rugbrødshapsere. Det kan han godt lide men her tygger han på dem og så starter spytteriet igen. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre for han kan godt lide maden og ved ikke hvorfor han gør det, synes bare det efterhånden er så irriterende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

ung-mor-2014

Kender desværre ikke nogle råd, men min datter gør stortset det samme, hun tygger nogle gange også kommer tungen ud og maden falder nu også ud, ellers tager hun en bid og spytter ud med det samme, så pt for hun faktisk ikke nok mad :/

men jeg giver hende blot tid, hun for slet ikke most mad, så hun sidder typisk selv med maden så hun bliver bedre til selv at spise, det sviner, og aftensmaden i dag tog en time, men hun fik noget mad, og det er der vigtigste for os

min datter er snart 8 måneder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.